پارکینگ پروانه 〉  اولین بازار تخصصی مزایده آنلاین اجناس آنتیک و عتیقه

صفحه اصلی > عمومی : کارخانه های قدیمی سازنده آنتیک-معرفی 9 کارخانه قدیمی در سراسر دنیا!

کارخانه های قدیمی سازنده آنتیک-معرفی 9 کارخانه قدیمی در سراسر دنیا!

کارخانه های قدیمی سازنده آنتیک

با معروف‌ترین کارخانه های قدیمی سازنده آنتیک آشنا شوید

آیا درباره کارخانه های قدیمی سازنده آنتیک چیزی شنیده‌اید؟ شاید در این زمینه اطلاعات کافی نداشته باشید؛ اما ما به شما دانستنی‌های لازم را درمورد این کارخانه‌ها خواهیم داد. کارخانه‌های سازنده آنتیک با چرخاندن چرخ اقتصاد، گامی بزرگ در مسیر رونق تولید و خودکفایی کشور برداشته‌اند.

اگر علاقه‌مند به خرید اشیای قدیمی و عتیقه که رنگ و بوی گذشته‌ها را زنده می‌کنند هستید، لازم است حتماً برندها و نام‌های تجاری حوزه آنتیک را بشناسید. با ما همراه باشید تا شما را با این کارخانه‌ها آشنا کنیم.

کارخانه های قدیمی سازنده آنتیک

کارخانه هرمند (Herman Miller) در فرانسه

کارخانه هرمند (Herman Miller) در فرانسه یکی از بهترین کارخانه های قدیمی سازنده آنتیک به شمار می‌رود که تولیدکننده انواع آنتیک کلکسیونی در جهان است. مسیر فعالیت اصلی این کارخانه و موفقیت آن افتخار بزرگی را در تاریخ ثبت کرده است.

کارخانه کابینه مکسیم (Cabinetmaker Maxim) در ایتالیا

آنتیک‌های تولید شده در کارخانه کابینه مکسیم ایتالیا کدام‌اند؟ کارخانه کابینه مکسیم (Cabinetmaker Maxim) در ایتالیا به طور مؤثری از تمام مهارت خود برای گسترش‌دادن تولید انواع محصولات تزیینی، دکوری و… استفاده کرده است و توانست در این حیطه موفقیت زیادی کسب کند.

کارخانه آدام (Adam Furniture) در انگلستان

یکی دیگر از کارخانه های قدیمی سازنده آنتیک، کارخانه آدام (Adam Furniture) در انگلستان سیر شکوفایی زیادی را از ابتدای پیدایش خود تجربه کرد. یکی از دلایل عمده این امر، تولید آنتیک‌های قیمتی و بسیار ظریف بود. اشیا گوناگون قدیمی و شکیل از اصلی‌ترین محصولاتی بوده که در خط تولیدات این کارخانه گنجانده شده بود.

از همین رو کیفیت تولیدات مختلف آنتیک‌ها در این کارخانه پیشرفت قابل‌توجهی برای کارخانه داشت. این کارخانه به دلیل کیفیت بالای ساخت، زیبایی و طرح‌های نوآورانه در سطح بین‌المللی شناخته شده است.

کارخانه آدام (Adam Furniture) در انگلستان

کارخانه شینلین (Shenandoah Furniture Company) در آمریکا

به دلیل سبک‌ و الگویی که برای طراحی این ظروف به‌کاررفته است، ساخته‌های کارخانه شینلین (Shenandoah Furniture Company) در آمریکا جزو بهترین تولیدکننده اجناس آنتیک قرار گرفت.

کشور آمریکا یکی از کشورهای سرآمد در حوزه تولید ظروف و سرویس‌های زیبای آنتیک است و می‌توان گفت تولیدات آنتیک در این کشور و حتی جهان، شهرت قابل‌توجهی داشت. سبک و سلایق طراحی یا نقش‌ونگارهای انواع ظروف آنتیک تمایز بسیار زیادی با ظروف ایرانی داشت؛ اما درکل گزینه‌های جذابی برای مشتریان ایرانی بود.

کارخانه آوستریا (Austria) در اتریش

کیفیت، زیبایی و سایر موارد این‌چنینی باعث شده که کارخانه آوستریا (Austria) در اتریش موقعیت‌های بسیار خوبی در مسیر راه خود به دست آورد.

کارخانه آوستریا همچنان شهرت خود را در اتریش به دلیل کیفیت و طراحی محصولات تولید شده حفظ کرده است و دلیل آن هم این است که سبک ارزش‌های گذشته را به خانه‌های مدرن امروزی هدیه داده است. همچنین ممکن است طرح‌های مختلفی با اندکی تفاوت از ساخته‌های این کارخانه مشاهده کنید.

کارخانه های تاملین (Thonet) در آلمان

تنوع محصولات کارخانه های تاملین (Thonet) در آلمان نیز به‌قدری زیاد است که توانسته علاقه‌مندان به وسایل آنتیک را راضی نگه دارد.

این کارخانه در تولیدات خود طرح‌های زیبا، لوکس و متناسب با نیاز افراد به کار گرفته است. از طرفی این اجناس از متریال خیلی خوبی ساخته شده‌اند؛ بنابراین کیفیت بالایی هم از خود نشان می‌دهند.

کارخانه های تاملین (Thonet) در آلمان

کارخانه های هنری لوییس (Louis Art Furniture) در فرانسه

کارخانه های هنری لوییس (Louis Art Furniture) در فرانسه یکی از پیش‌گامان عرصه تولیدات آنتیک است که کیفیت تولیدات اجناس تولید شده آن در کشور فرانسه، پیشرفت قابل‌توجهی داشت.

این کارخانه در طول سال‌های فعالیتش با تغییرات مثبت و منفی زیادی مواجه شد؛ اما در کنار این تغییرات توانست خود را به بالاترین سطح برساند.

کارخانه های هیندریکسن (Hendriksen & Co) در دانمارک

از دیگر کارخانه های قدیمی سازنده آنتیک، می‌توان به کارخانه های هیندریکسن (Hendriksen & Co) در دانمارک اشاره کرد. ترکیباتی که در ساخت محصولات این کارخانه به کار گرفته شده‌‌، باعث شهرت فراوان کارخانه شد.

محصولات این کارخانه به‌قدری  زیبا و باکیفیت هستند که این امر هم خالی‌ازلطف نبود و موجب شد از نظر مردمان این کشور به یک تولیدکننده آنتیک نمونه تبدیل شود.

کارخانه های تیفانی (Tiffany Studios) در آمریکا

درباره کارخانه‌ های تیفانی (Tiffany Studios) در آمریکا چیزی شنیده‌اید و می‌دانید این کارخانه چه اجناس آنتیک فوق‌العاده‌ای را تولید می‌کند؟ در این کارخانه تولید آنتیک‌ها از استانداردهای بسیار مهمی بهره گرفته شد و همچنین فرمولاسیون مناسبی برای تولید آن‌ها هم در نظر گرفته می‌شد.

می‌توان انتظار داشت که کیفیت و زیبایی ظاهری آنتیک‌ها تولید شده در این کارخانه تا مدت‌های طولانی حفظ شده و دوام خوبی هم داشته باشند.

کارخانه های تیفانی

کارخانه های قدیمی سازنده آنتیک آمریکای شمالی

یکی دیگر از کارخانه‌های قدیمی سازنده آنتیک می‌توان به کارخانه‌ های قدیمی سازنده آنتیک آمریکای شمالی اشاره کرد. به دلیل سبک و الگویی که در طراحی محصولات این کارخانه به‌کاررفته است، موجب شده ساخته‌های این کارخانه جزو پرطرف‌دارترین‌ها شناخته شود و محبوبیت زیادی در سراسر جهان کسب کند.

مهم‌ترین نکات در انتخاب بهترین کارخانه سازنده آنتیک

انتخاب یک کارخانه مناسب که محصولات باارزشی را تولید کند بسیار حائز اهمیت است. در اینجا به برخی از نکات مهم که در انتخاب بهترین کارخانه باید در نظر گرفته شوند، اشاره می‌کنیم.

بهترین کارخانه سازنده آنتیک

تجربه و سابقه  کارخانه

بررسی تجربه و سابقه کارخانه های قدیمی سازنده آنتیک مسئله‌ای مهمی است و این اطمینان را به شما می‌دهند که با فرایند تولید، استانداردها و تکنولوژی‌های مربوطه آشنا هستند و توانایی تأمین محصولات باکیفیت را دارند.

استانداردهای کیفیت

بررسی استانداردهای کیفیتی که کارخانه های قدیمی سازنده آنتیک رعایت می‌کنند، موضوعی بسیار مؤثر است. از استانداردهای مربوط به مواد اولیه گرفته تا فاکتورهای فرایند تولید و کنترل کیفیت؛ پس مطمئن شوید که کارخانه‌ها از استانداردهای قابل‌قبولی پیروی می‌کنند.

قدرت تولید

توانایی تولید کارخانه های قدیمی سازنده آنتیک نیز نکته خیلی مهمی است. از ظرفیت تولید، زمان تحویل و قدرت پاسخگویی به سفارشات مطلع شده تا مطمئن شوید که کارخانه می‌تواند نیازهای شما را برآورده کند.

خرید لذت بخش آنتیک با پارکینگ پروانه

در فروشگاه آنلاین و عتیقه‌جات پارکینگ پروانه می‌توانید به‌آسانی انواع اجناس ارزشمند و عتیقه را طبق سلیقه خود پیدا کنید. به‌علاوه می‌توانید کلکسیونی از انواع اجناس آنتیکی و عتیقه را با بهترین کیفیت در مزایده‌ها و حراجی‌های برگزار شده در این سایت خریداری کنید.

محصولاتی که در پارکینگ پروانه عرضه می‌شوند با بسته‌بندی‌های ایده‌آل به سراسر کشور ارسال شده و قدمت و اصالت آن‌ها مورد تأیید قرار می‌گیرد. هدف اصلی این فروشگاه، ارائه اشیا خاص و ارزشمند به کلیه علاقه‌مندان به عتیقه‌جات است.

خرید لذت بخش آنتیک با پارکینگ پروانه

جمع‌بندی

کارخانه های قدیمی سازنده آنتیک به دلیل تلاش‌های زیاد توانستند در این عرصه شهرت فراوانی کسب کرده و اجناسی ارزشمند و بااصالت را در اختیار طرف‌داران عتیقه جات قرار دهند.

اجناس این کارخانه‌ها در بالاترین استانداردهای طراحی، ساخت و کیفیت قرار گرفته‌اند. به همین علت بسیاری از تولیدات این کارخانه‌ها علاوه بر قیمت بالا ارزش معنوی زیادی نیز پیدا کردند.

سؤالات متداول

  1. کارخانه‌های قدیمی سازنده آنتیک کدام‌اند؟

کارخانه هرمند فرانسه، کارخانه آدام انگلستان، کارخانه تیفانی آمریکا و…

  1. آیا آنتیک ارزش خرید دارد؟

اگر اصالت و هویت آن تأیید شده باشد، از ارزش مادی و معنوی بالایی برخوردار است.

  1. چرا آنتیک بخریم؟

چون اجناس زیبا، ارزشمند و گران‌بهایی هستند که بسیاری افراد به‌عنوان سرمایه‌گذاری و جمع آوری کلکسیون از آن استفاده می‌کنند.

سایر مقالات:

بازسازی وسایل آنتیک و عتیقه- 4مرحله بازسازی وسایل
3 روش روش آبکاری نقره -با انواع روش آبکاری نقره آشنا شوید
سایتهای فروش آنتیک- معرفی 7 سایت از معروف‌ترین سایتهای فروش آنتیک

 

دسته بندی محصولات:

وسایل کاربردی آنتیک دکوراتیو و تزئینی آنتیک
لوازم شخصی آنتیک لوازم صوتی و تصویری آنتیک
ابزارآلات قدیمی کلکسیونی و یادبود آنتیک

 

من متخصص سئو و دیجیتال مارکتینگ هستم و بیش از 5 سال سابقه کاری تخصصی دارم، اینجا بهترین مقالات را در مورد آنتیک و عتیقه در اختیار شما قرار میدیم و هدف ما بهینه سازی سایت و ایجاد یک منبع قدرتمند برای جذب ترافیک هدفمند است.

دیدگاهتان را بنویسید