پارکینگ پروانه 〉  اولین بازار تخصصی مزایده آنلاین اجناس آنتیک و عتیقه

صفحه اصلی > راهنمای خرید : سایتهای فروش آنتیک- معرفی 7 سایت از معروف‌ترین سایتهای فروش آنتیک

سایتهای فروش آنتیک- معرفی 7 سایت از معروف‌ترین سایتهای فروش آنتیک

با معروف‌ترین سایتهای فروش آنتیک آشنا شوید

در سایتهای فروش آنتیک چه می‌گذرد؟ اگر نیم‌نگاهی به سایت‌های اینترنتی که در زمینه خریدوفروش اشیای آنتیک مشغول‌اند بیندازید، حتماً با موارد عجیب‌وغریبی مواجه شده‌اید. در این سایت‌ها انواع اشیای آنتیک باقیمت‌های نجومی و عجیب به فروش می‌رسند.

حال می‌خواهیم بهترین سایتهای فروش آنتیک را به شما معرفی کنیم تا در این زمینه با خیال راحت بتوانید اجناس خود را در این سایت‌های معتبر به فروش برسانید.

فروش عتیقه و کلکسیون آنلاین Chairish

یکی از سایتهای فروش آنتیک، سایت  www.chairish.comبوده که همه چیز درباره گرد هم آوردن علاقه‌مندان و خبره‌های آنتیک است. Chairish مجموعه بزرگی از مبلمان و آثار هنری قدیمی دارد و هزاران خریدار از آن بازدید می‌کنند.

اگرچه بیشتر موارد دکور داخلی را فهرست می‌کند؛ اما می‌توانید کتاب‌های قیمتی و کمیاب را نیز بفروشید. سایت Chairish برای هر خرید 2۰ الی 3۰ درصد کمیسیون دریافت می‌کند و فرایند جابجایی را نیز انجام می دهد.

فروش عتیقه و کلکسیون آنلاین Etsy

Etsy یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین بازارهای آنلاین برای کارآفرینان خلاق و هنرمندان است. شما فقط باید طاقچه خود را انتخاب کرده و یک مغازه باز کنید کلکسیون‌های خود را به فروش برسانید.

علاوه بر این فروشندگان به ابزارهای تبلیغاتی و تحلیلی دسترسی دارند که می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا دسترسی خود را افزایش دهند و به ترتیب روندهای تجاری را تجزیه‌وتحلیل کنند.

فروش عتیقه و کلکسیون آنلاین stDibs1

از دیگر سایتهای فروش آنتیک، می‌توان به سایت  www.stdibs.comاشاره کرد. در این پلتفرم می‌توانید عتیقه‌جات و اشیای کلکسیونی خود را بفروشید و درآمد قابل‌قبولی کسب کنید.

همچنین می‌توانید طیف وسیعی از اقلامی مانند مبلمان و نقاشی گرفته تا جواهرات و ساعت را بفروشید. تیم stDibs1 ابتدا محصول شما را بررسی می‌کند و زمانی که خریدار کالای شما را خریداری می‌کند، کمیسیون کمی دریافت می‌کند.

فروش عتیقه و کلکسیون آنلاین RubyLane

مورد بعدی از سایتهای فروش آنتیک، سایت  www.rubylane.comاست که در آن همه چیز درباره اشیا قدیمی است! اگر کلکسیون کمیاب یا مبلمان آنتیک دارید، RubyLane همان چیزی است که برای کسب درآمد خود به آن نیاز خواهید داشت.

اگر بیش از 15 مورد در ماه را فهرست نکنید، هزینه‌ای ماهانه‌ای از شما دریافت نمی‌شود و برای هر خرید ۹.۹ درصد کارمزد فروش اعمال می‌شود. تنها کاری که باید انجام دهید، این است که یک مغازه بزنید و شروع به فروش اشیای آنتیک و کلکسیونی خود کنید!

فروش عتیقه و کلکسیون آنلاین Ebay

Ebay یکی دیگر از عالی‌ترین سایتهای فروش آنتیک Ebay بوده که می‌توانید از آن برای فروش آنلاین عتیقه‌جات، اشیای کلکسیونی خود و کسب درآمد استفاده کنید. میلیون‌ها خریدار هر روز از سایت eBay استفاده می‌کنند؛ بنابراین کالای شما مطمئناً توجه دیگران را به خود جلب می‌کند.

بهترین بخش این است که سایت eBay فقط پس از 250 مورد اول ماه، هزینه لیست را دریافت کرده و ۱۰ تا ۱۵ درصد پورسانت دریافت می‌کند و آن را به یکی از اقتصادی‌ترین پلتفرم‌ها برای فروش عتیقه‌های شما تبدیل می کند.

فروش عتیقه و کلکسیون آنلاین Bonanza

 Bonanza یکی دیگر از سایتهای فروش آنتیک برای فروش اقلام عتیقه بوده که بسیار محبوب هم است. شما می‌توانید از گزینه تبلیغاتی Bonanza برای افزایش فروش خود استفاده کنید.

بسته به سطح تبلیغاتی که انتخاب کرده‌اید، هزینه‌ای دریافت می‌شود. علاوه بر این حتی می‌توانید Google Analytics را به فروشگاه خود متصل کرده و تمام اطلاعات مربوط به روندهای تجاری را هم دریافت کنید.

فروش عتیقه و کلکسیون آنلاین Antiques

اگر به دنبال خرید یا فروش عتیقه‌جات آنلاین هستید، یکی از بهترین سایتهای فروش آنتیک برای این مورد، سایت antiques است. این وب‌سایت مجموعه‌ای از اقلام عتیقه را به مشتریان خود ارائه می‌دهد و خریداران می‌توانند از میان آن‌ها شی موردعلاقه خود را انتخاب کنند.

همچنین می‌توانید جالب‌ترین آنتیک‌ها مانند جعبه جواهرات چوبی حکاکی شده با گل، گردن‌بند آویز ویکتوریا و وسایل ارزشمند دیگر را علاوه بر این سایت در سایت‌های دیگری نظیر www.goantiques.com  و www.worthpoint.com پیدا کنید.

این وب‌سایت‌ها به فروشندگان اجازه می‌دهند تا عتیقه‌جات خود را برای فروش با قیمت دلخواه خود در این سایت‌ها بگذارند.

بهترین روش برای فروش آنتیک چیست؟

شاید این سؤال برای خیلی از افراد پیش‌آمده باشد که چگونه آنتیک‌ها را بفروشیم یا بهترین راه برای فروش آنتیک چیست؟ امروزه به دلیل کلاهبرداری فراوانی که انجام می‌گیرد، ریسک فروش اجناس آنتیک تا حدود زیادی بالا رفته است. طرف‌داران اجناس آنتیک علاقه زیادی به شرکت در مزایده‌های مربوط به این حوزه دارند.

سایت پارکینگ پروانه جزو معتبر و معروف‌ترین سایت‌های برگزارکننده مزایده‌های اجناس آنتیک به‌صورت آنلاین است. برای اینکه بدانید که چگونه اجناس آنتیک خود را به فروش برسانید باید از طریق راه‌های اصولی و به جا اقدام به انجام این کار بکنید.

اکنون به بررسی چند نکته مهم برای فروش اشیا آنتیک می‌پردازیم که عبارت‌اند از:

  • مشورت با کارشناسان: پیشنهاد می‌شود پیش از قیمت‌گذاری و فروش اشیای گران‌قیمت خود، حتماً از نظر کارشناسان در این حوزه مشورت بگیرید. درصورتی‌که با این افراد مشورت کنید، قطعاً به جمع‌بندی بهتری برای فروش اشیای قدیمی خود خواهید رسید.
  • قیمت آنتیک: برای اینکه اجناس آنتیک خود را بدون هیچ دغدغه‌ای به فرش برسانید، می‌بایست در چندین مکان مختلف رنج کالا را در بیاورید.

اگر این کار را انجام ندهید یا اینکه از قیمت آنتیک‌ها اطلاعات کاملی نداشته باشید، ممکن است توسط برخی افراد سودجو و فرصت‌طلب سرتان کلاه برود و با قیمتی بسیار پایین کالا را از شما خریداری کنند.

  • اصالت کالا: یکی از مسائل حائز اهمیت پیش از فروش اشیای آنتیک خود، باید از اصل بودن آن اطمینان لازم را کسب کنید که جنس تقلبی به مشتری قالب نکنید. پیش از آن که معامله‌ای را نهایی کنید، حتماً از اصل بودن آنتیک اطمینان مطمئن شوید تا بعداً برایتان مشکلی پیش نیاید.

تجربه خرید بهترین آنتیک‌ها با پارکینگ پروانه

بسیاری از افراد به دنبال شیوه فروش اینترنتی و مجازی آنتیک خود هستند. این دسته اگر جزو طرف‌داران عتیقه‌جات و اجناس آنتیک باشید، احتمالاً به شرکت در مزایده‌های خریدوفروش عتیقه‌جات نیز علاقه‌ فراوانی نشان می‌دهید.

یکی از توصیه‌های ما به شما مراجعه به مراکز پارکینگ پروانه که یک سایت برگزارکننده مزایده‌های خریدوفروش اجناس عتیقه و آنتیک است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به آن، هر نوع اجناس آنتیک و قیمتی موردنظر خود را بیایند؛ پس از جانب اصل بودن اجناس این سایت خاطرجمع باشید.

کلام نهایی

سایتهای فروش آنتیک قانونی‌ترین پلتفرم‌هایی هستند که می‌توانید برای فروش اشیای آنتیک خود و همچنین کسب درآمد خوب از آن‌ها استفاده کنید.

سایت‌های بی‌شمار دیگری همچون www.trocadero.com، www.tias.com، www.invaluable.com و… برای فروش اجناس قدیمی وجود دارند که می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید. پس همین‌الان به زیرزمین بروید و به اطراف نگاه کنید. ممکن است آیتم‌های قدیمی پیدا کرده که می‌توانند برای شما درآمدی زیادی داشته باشند!

سؤالات متداول

  1. اصلی‌ترین سایت‌های فروش آنتیک کدام‌اند؟

سایت‌های chairish، etsy، bonanza و…

  1. سایت Chairish برای هر خرید چند درصد کمیسیون دریافت می‌کند؟

20 تا 30 درصد

  1. قبل از فروش اجناس آنتیک باید به چه چیزهایی توجه کنیم؟

مشورت با کارشناسان، اصالت کالا و قیمت آنتیک

سایر مقالات:

راهنمای کامل درمورد براق کردن آنتیک های نقره
بازسازی وسایل آنتیک و عتیقه- 4مرحله بازسازی وسایل
3 روش روش آبکاری نقره -با انواع روش آبکاری نقره آشنا شوید

 

دسته بندی محصولات:

وسایل کاربردی آنتیک دکوراتیو و تزئینی آنتیک
لوازم شخصی آنتیک لوازم صوتی و تصویری آنتیک
ابزارآلات قدیمی کلکسیونی و یادبود آنتیک

 

من متخصص سئو و دیجیتال مارکتینگ هستم و بیش از 5 سال سابقه کاری تخصصی دارم، اینجا بهترین مقالات را در مورد آنتیک و عتیقه در اختیار شما قرار میدیم و هدف ما بهینه سازی سایت و ایجاد یک منبع قدرتمند برای جذب ترافیک هدفمند است.

دیدگاهتان را بنویسید