پارکینگ پروانه 〉  اولین بازار تخصصی مزایده آنلاین اجناس آنتیک و عتیقه

صفحه اصلی > راهنمای خرید : وسایل آنتیک برای دفتر کار – 8 ایده جذاب برای داشتن یک دفتر کار لوکس

وسایل آنتیک برای دفتر کار – 8 ایده جذاب برای داشتن یک دفتر کار لوکس

وسایل آنتیک برای دفتر کار

معرفی وسایل آنتیک مورداستفاده در دفتر کار

وسایل آنتیک برای دفتر کار از جذاب‌ترین لوازم محیط اداری محسوب می‌شوند. محل کار فضایی حساس است که تنها زیبایی آن ملاک نیست؛ بلکه باید با توجه ‌به شرایط کاری، تمام وسایل موردنیاز  کارمندان و کارکنان یک محیط در آن وجود داشته باشد.

طراحی دکوراسیون دفتر کار ‌به اصول و قوانینی بستگی دارد که تنها با دانستن این قوانین می‌توانید یک چیدمان شیک و لاکچری و درعین‌حال کاربردی را به محیط دفتر خود هدیه دهید. در ادامه ما را همراهی کنید تا شما را با انواع  وسایل آنتیک برای دفتر کار آشنا کنیم.

اکسسوری اداری چیست؟

به مجموعه لوازم جانبی که برای تزئین و زیباتر شدن هر محیطی به کار گرفته می‌شود، اکسسوری می‌گویند. این لوازم  در هماهنگی با سایر وسایل آنتیک برای دفتر کار و به‌همراه‌داشتن زیبایی منحصربه‌فرد، جلوه خاصی را به محیط اطراف می‌دهند. همچنین اکسسوری اداری را می‌توان جزو مجموعه‌ای از لوازم و تجهیزات مبلمان اداری دانست.

این وسایل وجودشان در محیط اداری برای بالابردن سطح بهبود بازدهی کار بسیار واجب است. استفاده از این مجموعه لوازم اداری در عین سادگی و زیبایی، با سازماندهی به محیط‌های کاری، مورد استقبال بالایی از جانب مدیران و سایر کاربران قرار گرفته است.

اکسسوری اداری چیست؟
وسایل آنتیک برای دفتر کار

 

 

اهمیت استفاده از وسایل آنتیک در ادارات

دکوراسیون زیبا و نوع چیدمان لوازم مربوط به آن است برای همه افراد از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.  اکسسوری‌های مهمی از جمله مبل، میز، صندلی و… با سلیقه‌ای کاربرپسند، اصولی و مخصوصاً چیدمانی متناسب با نوع دکوراسیون محیط کار، جلوه‌ای ایده‌آل و شیک را به فضای اداری می‌دهند. وسایل آنتیک برای دفتر کار  با ظاهری متفاوت یکی از مهم‌ترین واجبات در تکمیل‌شدن  دیزاین اداری است.

انواع وسایل آنتیک دفتر کار

تقریباً همه کارمندان و صاحبان کسب‌وکار ساعت‌های زیادی از شبانه‌روز خود را پشت میز اداری می‌گذرانند. کارکردن روی میز‌هایی که هیچ اکسسوری ندارد، می‌تواند یکنواخت و خسته‌کننده باشد و کارکنان به‌مرور از آن محیط فاصله می‌گیرند.

طی تحقیقات انجام شده روی برخی افراد و کسب‌وکارهای مختلف، استفاده از اکسسوری‌های مختلف نسبت مستقیمی با بهره‌وری کارمندان و همچنین حس رضایتمندی در آن‌ها دارد. برخی از تجهیزات به سازماندهی محل کار کمک شایانی می‌کنند و تمرکز و روحیه کاربران را بهبود می‌بخشند. در این جا می‌خواهیم شما را با انواع وسایل آنتیک برای دفتر کار موردنیاز محیط آشنا کنیم.

چراغ ال‌ای‌دی (LED) رومیزی

چراغ رومیزی ال‌ای‌دی، یکی از وسایل آنتیک برای دفتر کار است که انواع مختلفی دارد. از رایج‌ترین مدل این نوع چراغ‌، می‌توان به چراغ عریض یا Ultra-Wide  اشاره کرد که حدوداً ۳۱.۵ اینچ و روی یک‌پایه انعطاف‌پذیر ۳۵ اینچی نصب می‌شود.

این نوع چراغ‌ها قدرت بالایی دارند؛ بنابراین به‌راحتی می‌توانند میز کار شما را تا ساعت‌های طولانی روشن نگه دارند. از دیگر ویژگی‌های کاربردی این چراغ‌ها، تنظیم نور آن است؛  یعنی نور را برای هر ساعتی از روز نیاز داشته باشید، می‌توانید تنظیم کنید.

نگهدارنده مانیتور

از مهم‌ترین وسایل آنتیک برای دفتر کار‌ می‌توان به ابزار نگهدارنده مانیتور اشاره کرد. اگر چندین نوع مانیتور معمولی در اختیار دارید یا این‌که به سیستمی انعطاف‌پذیر نیاز داشته باشید این نگهدارنده مانیتور گزینه خوبی برای تعادل برقرارکردن سیستم شما خواهد بود.

استفاده از این نگهدارنده کار افراد را آسان می‌کند و این قابلیت را به آن‌ها می‌دهد که صفحه‌نمایش خود را به هر سمتی بچرخانند و ارتفاع و فاصله بین نمایشگرها را به‌دلخواه خودتنظیم کنند.

کمد بایگانی

کمد بایگانی از واجب‌ترین وسایل آنتیک برای دفتر کار افراد است. شما می‌توانید تمام اسناد و مدارک خود را با نظم و ترتیب نگه دارید و در داخل این کمد جای‌گذاری کنید. کمد‌های بایگانی ظاهری شیک و کاربر پسندی دارند که علاوه بر کارایی‌های مختلف در زیباتر جلوه‌دادن دکور اداری تأثیر بی‌نظیری دارند.

عینک مناسب کار با کامپیوتر

عینک‌ مناسب کار لزوماً برای کسانی که چشم‌های ضعیفی دارند، طراحی نشده و مخصوص کار با سیستم است. از این عینک‌ برای دفع نورهای مزاحم و آزاردهنده استفاده می‌شود. این مدل عینک‌ها فاصله ایمنی شما را با تمام دستگاه‌های تکنولوژیکی که با آن‌ها سروکار دارید، حفظ و از سردرد و چشم‌دردهای مزمن ناشی از کارکردن بیش از حد با کامپیوتر جلوگیری می‌کنند.

کمد بایگانی
وسایل آنتیک برای دفتر کار

 

 

ماوس بی‌سیم ارگونومیک

ماوس بی‌سیم ارگونومیک برای  کسانی که اغلب با کامپیوتر یا لپ‌تاپ کار می‌کنند، مناسب است. این ماوس به دلیل نداشتن سیم‌های زیاد از شلوغی و هرج‌ومرج بیش از حد روی میز کار افراد جلوگیری می‌کند. ماوس‌های بی‌سیم خستگی مچ دست را بعد از ساعت‌های طولانی کارکردن در محل کار تا حدودی کاهش می‌دهند.

گنجاندن فضای سبز در دفتر کار

یک فضای اداری که طراحی منحصربه‌فردی دارد با ترکیب  برخی گل‌وگیاه زینتی و جالب، می‌تواند معجزه‌گر فضای کاری باشد. اکسیژن موجود در این گیاهان محیط اداری را بازسازی می‌کند.

بهتر است در فضای اداری از گیاهانی که نیاز به نگهداری کمتری دارند، استفاده کنید. در این زمینه می‌توانید از فلاورباکس‌های مکعبی که  علاوه بر آن‌ که یکی از گزینه‌های محبوب و دوست‌داشتنی برای نگهداری گل‌وگیاه هستند، می‌تواند زینت‌بخش فضای اداری شما باشند.

شارژر تلفن عمودی

شارژر تلفن عمودی از مهم‌ترین وسایل آنتیک برای دفتر کار که ظاهری ظریف و درعین‌حال کاربردی دارد و به شما این امکان را می‌دهد، بدون اشغال‌کردن فضای روی میز کارتان گوشی خود را به‌راحتی شارژ کنید.

شارژر عمودی به دلیل قابلیت عمودی بودن آن موجب می‌شود هنگام شارژشدن گوشی، فرد هم‌زمان اعلان‌های دریافتی را بخواند. این وسیله جانبی فقط زمانی که تلفن همراه شما از شارژ بی‌سیم پشتیبانی کند مورداستفاده قرار می‌گیرد و یکی از پراستفاده‌ترین لوازم جانبی محسوب می‌شود.

پایه کیبورد و لپ‌تاپ

برای افزایش بهره‌وری در حین کار با لپ‌تاپ، ممکن است نیاز باشد که صفحه‌کلید لپ‌تاپ خود را تنظیم کنید. این پایه کیبورد به شما کمک می‌کند که کارآمدتر عمل کنید و با وضعیت چگونگی نشستن شما نیز کمک فراوانی می‌کند تا به مشکل جسمانی گرفتار نشوید.

کاربرد وسایل آنتیک برای دفتر کار

وسایل آنتیک برای دفتر کار علاوه بر زیبایی بخشیدن به دکور اداره، کاربردها و قابلیت‌های زیاد دیگری دارند که در نظم بخشیدن  به محل کاری بسیار مؤثر است.

اکسسوری‌ها علاوه بر این که موجب زیبایی در محیط اطراف می‌شوند، بلکه  قابلیت‌های زیاد دیگری نیز دارند و به دلیل این کاربردها طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده‌اند. وسایل آنتیک برای دفتر کار در لیست وسیله‌های مهم و ضروری دکوراسیون اداری قرار می‌گیرند.

تمام این لوازم جانبی نمایان گر سلیقه شخصی افراد در حیطه کاری هستند.  فراهم‌کردن محیطی جذاب و دلپذیر برای پرسنل و مراجعه‌کنندگان، حسی مطلوب را در آن‌ها و همچنین فضای اداره به وجود می‌آورد. تجهیزات اداری را می‌توان تکمیل‌کننده دکوراسیون آن در نظر بگیریم و توجه به جزئیات آن، باعث می‌شود یک فضای کاری را از دیگر محیط‌ها متمایز کنیم.

کاربرد وسایل آنتیک برای دفتر کار
وسایل آنتیک برای دفتر کار

 

 

خرید وسایل تزئینی و دکوری برای دفتر کار

دفتر کار بدون استفاده از تجهیزات آنتیکی غیرممکن است و همچنین پیش‌بردن کارها بسیار سخت و طاقت‌فرسا خواهد بود. بهتر است رِنج قیمت اکسسوری اداری و سایر تجهیزات آن را بدانید و با توجه به نیاز خود اقدام به خرید لوازم موردنظر کنید.

شناختن وسایل آنتیک برای دفتر کار امری ضروری است و موجب می‌شود در انتخاب این لوازم دقت بیشتری به خرج دهید و محصولات باکیفیت‌تری را خریداری کنید.

خرید و فروش وسایل آنتیک اداری در پارکینگ پروانه

قبل از خرید وسایل ضروری برای دکور دفتر کار کلاسیک و لوکس خود پیشنهاد می‌کنیم که حتماً اقدام به تهیه یک چک‌لیست از ملزومات موردنیاز برای سازمان یا مؤسسه خود نمایید تا در حین مراجعه به مراکز خرید بتوانید وسایل آنتیک برای دفتر کار را که دقیقاً مطابق با نیازتان است را خریداری و از خرید کالاهای بیهوده برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها پرهیز ‌کنید.

لوازم تزئینی آنتیک مهم‌ترین اولویت در شیک‌بودن فضای اداری و سایر محیط‌ها است. به همین دلیل اغلب مسئولان شرکت‌ها و ادارات در طراحی و دکوراسیون اداری خود توجه و اهمیت زیادی به این موضوع دارند.

شما می‌توانید برای خرید و فروش بهترین وسایل آنتیک اداری با قیمت مناسب، از طریق مزایده‌های سایت معتبر پارکینگ پروانه اقدام کنید و از کیفیت عتیقه خریداری شده مطمئن باشید. این مزایده‌ها با بهترین شرایط برگزار شده و فرصت بسیار مناسبی برای علاقه‌مندان به خرید و فروش عتیقه‌جات محسوب می‌شوند.

خرید و فروش وسایل آنتیک اداری در پارکینگ پروانه
وسایل آنتیک برای دفتر کار

 

 

نتیجه‌گیری

سطح روحیه و بهره‌وری شما بعد از کارکردن‌های طولانی‌مدت در طول روز می‌تواند کاهش پیدا کند و استفاده از اکسسوری اداری دلنشین می‌تواند در رفع خستگی‌های شما مؤثر واقع شود؛ بنابراین نظم فضای اداری بسیار مهم است و باید در این راستا تلاش کنید تا محیطی شیک و لاکچری را در فضای کاری خود ایجاد کنید.

بسیاری از  وسایل آنتیک برای دفتر کار همگی به نوبه خود عالی و پرطرفدار هستند و مطمئناً بر سطح بهره‌وری شما در محل کار تأثیرات دوچندانی را برایتان خواهند داشت. در این مقاله سعی کردیم تعدادی از لوازم جانبی آنتیک اداری را برای شما بیان کنیم. امیدواریم با انتخاب درست در خرید اکسسوری‌های اداری بتوانید بهترین محصول را خریداری و استفاده کنید.

سؤالات متداول

  1. رایج‌ترین چراغ ال‌ای‌دی چه نام دارد و چنداینچی است؟

چراغ عریض یا Ultra-Wide  که حدوداً ۳۱.۵ اینچ است و روی یک ‌پایه انعطاف‌پذیر ۳۵ اینچی نصب  می‌شود.

  1. آیا دفتر کار بدون وسایل آنتیک کامل است؟

خیر دفتر کار بدون استفاده از تجهیزات آنتیکی غیرممکن است و پیش‌بردن کارها برای افراد سخت و طاقت‌فرسا خواهد بود.

  1. چرا اکسسوری اداری مورد استقبال مدیران و سایر کاربران قرار گرفته است؟

زیرا این تجهیزات با ‌همراه‌داشتن زیبایی منحصربه‌فرد خود، جلوه خاصی را به محیط می‌دهند.

سایر مقالات:

نحوه تشخیص آنتیک اصل از کپی+5 وسیله آنتیک اصل
خرید ظروف آنتیک – معرفی 7 نوع ظرف آنتیک و لوکس برای خرید!
خریدار عتیقه جات زیبا و لاکچری+معرفی 3 نوع عتیقه جات قابل خرید و فروش

 

دسته بندی محصولات:

وسایل کاربردی آنتیک دکوراتیو و تزئینی آنتیک
لوازم شخصی آنتیک لوازم صوتی و تصویری آنتیک
ابزارآلات قدیمی کلکسیونی و یادبود آنتیک

 

 

من متخصص سئو و دیجیتال مارکتینگ هستم و بیش از 5 سال سابقه کاری تخصصی دارم، اینجا بهترین مقالات را در مورد آنتیک و عتیقه در اختیار شما قرار میدیم و هدف ما بهینه سازی سایت و ایجاد یک منبع قدرتمند برای جذب ترافیک هدفمند است.

دیدگاهتان را بنویسید