پارکینگ پروانه 〉  اولین بازار تخصصی مزایده آنلاین اجناس آنتیک و عتیقه

صفحه اصلی > عمومی : 8 مورد از وسایل گرانبهای برنزی و عتیقه را بشناسید!

8 مورد از وسایل گرانبهای برنزی و عتیقه را بشناسید!

وسایل گرانبهای برنزی و عتیقه

وسایل گرانبهای برنزی و عتیقه

چرا وسایل گرانبهای برنزی و عتیقه تا این حد ارزشمند هستند؟ آیا استفاده از وسایل آنتیک در دکوراسیون منزل مناسب است؟ اگر شما هم فکر خرید ظروف پذیرایی برنزی عتیقه را در سر دارید و نمی‌دانید که برای خرید این وسایل به کدام فروشگاه اعتماد کنید؛ پس این متن کلید حل سؤالات شما خواهد بود.

مطالعه این مطلب برای کسانی که فکر خرید و ست‌کردن انواع عتیقه‌جات را در ذهن می‌پرورانند یک توفیق اجباری است؛ خواندن این متن را از دست ندهید؛ چرا که می‌خواهیم در ادامه شما را با انواع وسایل تزیینی برنزی آنتیک آشنا کرده و در انتها یک فروشگاه اطمینانی برای خرید انواع وسایل آنتیک معرفی کنیم.

انواع وسایل گرانبهای برنزی و عتیقه

وسایل گرانبهای برنزی و عتیقه

آیا از این موضوع خبر دارید که گران‌ترین عتیقه‌جات دنیا در کجا مستقر شده‌اند یا ساخته دست کدامین کشور هستند؟ پیدا و خرید اشیای عتیقه یکی از جذاب‌ترین موضوعات برای بیشتر مردم به شمار می‌رود.

شایان به ذکر است که ذکر کنیم سه مورد تاریخچه، ‌ قدمت و زیبایی در این اشیای باارزش موجب علاقه‌مندی افراد به این وسایل شده است.

شمشیر ناپلئون

یکی از معروف‌ترین اشیای عتیقه در سطح جهان، شمشیر ناپلئون است. این وسیله گرانبها توانسته لقب گران‌ترین عتیقه‌جات را از آن خودش کند. این عتیقه باتوجه‌به اسمی که دارد، متعلق به پادشاهی بدنام به نام ناپلئون بوده است.

جالب است بدانید که دلیل گرانبها بودن این عتیقه، کهربایی بودن تیغه آن است. طول این وسیله حدود یک متر بوده که شکل منحنی بودن تیغه آن نظر هر کسی را به سمت خودش سوق می‌دهد. ناپلئون با استفاده از این شمشیر دشمنان زیادی را از پا درآورده است. در دولت فرانسه از این شمشیر به‌عنوان نماد قدرت و شجاعت استفاده می‌کنند.

تاج الماس

تاج الماس

از دیگر وسایل گرانبهای برنزی و عتیقه می‌توان به تاج الماس اشاره کرد. جذابیت و شکوه این وسیله توانسته نظرات زیادی را به سمت خودش جذب کند. الماس‌های به‌کاررفته شده در این تاج جزو بهترین و مرغوب‌ترین الماس دنیا محسوب می‌شوند. البته لازم به ذکر است که قید شود، ‌ قدمت بالای این تاج نیز موجب محبوبیت و شهرت آن شده است.

ظرف مخصوص سوپ لوئی پانزدهم

این وسیله گرانبها، ‌ متعلق به لوئی پانزدهم است. این وسیله جزو باارزش‌ترین عتیقه‌جات در دنیا به شمار می‌رود. جالب است بدانید که لوئی پانزدهم این ظرف باارزش را به پادشاه دانمارک و آلمان هدیه داده است. این ظرف را به‌عنوان کاسه سوپ‌خوری مورداستفاده قرار گرفته است.

این شی را با استفاده از بهترین کهرباها طراحی و ساخته‌اند که بهای فعلی آن چیزی حدود ۷/۹ میلیون دلار است.

ظرف امپراتوری مینگ

ظرف امپراتوری مینگ

هیچ عتیقه‌ای قادر نیست که با ظروف سرامیکی چشم‌نواز و زیبای چینی به‌ویژه این ظرف قدیمی به رقابت بپردازد. این شی باارزش را که جزو وسایل گرانبهای برنزی و عتیقه است، در دوران امپراتوری مینگ تولید کرده‌اند. بنا به گفته‌های دانشمندان سال ساخت این ظرف بین‌ سال‌های ۱۳۶۸ الی ۱۳۶۴ بوده است.

همه ما از این موضوع آگاه هستیم که چین در تولید ظروف بسیار شهرت و مهارت دارند. این ظرف را با استفاده از طلای ۱۸ عیار طراحی و ساخته‌اند. جالب است بدانید که ارزش این ظرف به علت طلای استفاده شده در آن نیست؛ بلکه به دلیل کاربرد و استفاده این وی درگذشته است. اگر رؤیای داشتن این عتیقه را در سر دارید بدانید که ارزش مالی آن حدود ۱۴ میلیون دلار است.

فلاسک ماه

یکی دیگر از وسایل گرانبهای برنزی و عتیقه فلاسک ماه است. دلیل ارزش این ظرف به علت استفاده از  مروارید و سنگ‌های قیمتی کمیابی است که برای طراحی آن به کار برده‌اند. این شی را در قرن ۱۵ ام ساخته‌اند.

این وسیله باارزش یک اثر هنری بسیار خیره‌کننده است. اگر زمانی قصد خرید این شی را داشتید؛ بدانید که ارزش آن چیزی حدود ۱۵ میلیون دلار است.

سماور برنزی

سماور برنزی

سماورهای برنزی و زغالی قدیمی برای بسیاری از مردم یادآور صمیمیت آخر هفته‌ها در خانه مادربزرگ است. این وسایل گرانبهای برنزی و عتیقه باتوجه‌به سن، ساخت، جنس و شکل ظاهری که دارند، نرخ‌گذاری می‌شوند.

جالب است بدانید که برخی از این وسایل گرانبها به‌قدری باارزش و گران هستند که فقط می‌شود آن‌ها را از پشته شیشه‌های موزه تماشا کرد.

زیورآلات

شاید در بیشتر زیورآلات قدیمی  از فلزات و سنگ‌های گرانبها استفاده نشده باشد؛ اما قدمتی که این وسایل دارند، ‌ موجب ارزشمند شدن آن‌ها می‌شود. خریداران و علاقه‌مندان به دست‌بند، النگو، گوشواره و خلخال حاضر هستند که برای داشتن این وسایل قیمت هنگفتی را بپردازند.

به‌ طور قطع کاربردی بودن فلزاتی نظیر برنز، برنج، طلا سبب شده‌ که نرخ این وسایل گرانبها و آنتیک بسیار بالا برود.

شیپور جنگ قرن یازدهم

در زمان بررسی وسایل گرانبهای برنزی و عتیقه به‌احتمال خیلی زیاد با شیپور جنگ قرن یازدهم روبه‌رو خواهید شد. این وسیله باارزش به‌عنوان یکی از مهم‌ترین اشیای باستانی در سطح جهان شناخته شده است. از این وسیله باستانی به‌عنوان یادگاری و شاهکار یاد می‌شود.

زرق‌وبرقی که این وسیله دارد، ‌ توانسته نظرات بسیار زیادی را به سمت خودش سوق بدهید. دلیل باارزش بودن این شیء به‌کاربردن مروارید‌های باارزش برای تزیین آن است.

پارکینگ پروانه؛ فروشگاهی امن برای خرید وسایل آنتیک

خرید وسایل آنتیک

اینکه با اطمینان انواع وسایل گرانبهای برنزی و آنتیک را بشناسیم، ‌ یک کار نشدنی و بسیار سخت است؛ به همین دلیل پارکینگ پروانه امکانی را فراهم کرده تا اگر به شرکت در مزایده‌های انواع وسایل آنتیک علاقه دارید، بتوانید در این مزایده‌های بزرگ شرکت کنید.

پارکینگ پروانه با برگزار کردن مزایده‌های مربوط به انواع وسایل آنتیک برنزی و غیره به شما کمک می‌کند تا این وسایل گرانبها را زیر قیمت بازار معامله کنید.

سخن پایانی

وسایل گرانبهای برنزی و عتیقه یک یادگاری از ایران باستان به شمار می‌روند؛ به همین دلیل بسیار باارزش هستند. کسب اطلاعات درباره انواع عتیقه‌جات همواره موردتوجه بسیار از افراد بوده است. ارزش مادی وسایل آنتیکی که در مراکز سمساری به فروش می‌رسد، ‌روزبه‌روز افزایش پیدا می‌کند. این وسایل نه‌تنها در ایران بلکه در سطح دنیا بسیار ارزش هستند.

سعی ما در این مقاله ارائه مهم‌ترین نکات درباره وسایل گرانبهای برنزی و عتیقه بود که به شما برای شناخت بیشتر آن کمک شایانی خواهد کرد. امیدواریم که از خواندن این موضوع جذاب نهایت لذت را برده باشید.

سؤالات متداول

۱. تاج الماس ساخته کدام کشور است و اکنون در کجا نگهداری می‌شود؟

ساخت کشور فرانسه است و در همین کشور در موزه از آن نگهداری می‌کنند

۲. ظرف امپراتوری مینگ از چه فلزی ساخته شده است؟

طلای ۱۸ عیار

  1. چه فروشگاهی برای شرکت در مزایده‌های مطمئن مورد اطمینان است؟

پارکینگ پروانه

 

سایر مقالات:

روش های بازسازی ظروف چینی قدیمی – ترمیم در منزل تنها با 4 مرحله ساده
معرفی 7 کلکسیون ساعت آنتیک در ایران و جهان- بسیار جذاب و شیک!
نحوه بازسازی چوب قدیمی با 2 روش کاربردی و آسان!

 

 

دسته بندی محصولات:

وسایل کاربردی آنتیک دکوراتیو و تزئینی آنتیک
لوازم شخصی آنتیک لوازم صوتی و تصویری آنتیک
ابزارآلات قدیمی کلکسیونی و یادبود آنتیک

 

من متخصص سئو و دیجیتال مارکتینگ هستم و بیش از 5 سال سابقه کاری تخصصی دارم، اینجا بهترین مقالات را در مورد آنتیک و عتیقه در اختیار شما قرار میدیم و هدف ما بهینه سازی سایت و ایجاد یک منبع قدرتمند برای جذب ترافیک هدفمند است.

دیدگاهتان را بنویسید