پارکینگ پروانه 〉  اولین بازار تخصصی مزایده آنلاین اجناس آنتیک و عتیقه

صفحه اصلی > عمومی : راهنمای واردات اجناس لوکس عتیقه- معرفی 7 نوع عتیقه‌اروپایی

راهنمای واردات اجناس لوکس عتیقه- معرفی 7 نوع عتیقه‌اروپایی

واردات اجناس لوکس عتیقه

راهنمای واردات اجناس لوکس عتیقه

امروزه واردات اجناس لوکس عتیقه در بین مردم بسیار محبوب شده است. علاقه و اشتیاقی که در بازار عتیقه‌جات وجود دارد، باعث شده تا علاقه‌مندان زیادی به سمت اجناس لوکس و پر زرق‌وبرق سوق داده شوند.

سؤالی که شاید برای خیلی از ما پیش بیاید این است که فروش لوازم آنتیک اروپایی چه تأثیری بر زندگی مردم گذاشته است؟ آیا این لوازم طرفداران خود را در بین مردم پیدا کرده‌اند یا خیر؟ با ما همراه باشید تا پاسخ تمامی سؤالات خود را بگیرید.

فروش اجناس آنتیک اروپایی

اجناس لوکس عتیقه را نمی‌توان در هر خیابانی دید. زیرا که این لوازم بسیار ارزشمند و گران‌بهایی است که توسط هر کسی نمی‌تواند وارد شود. تاریخ و فرهنگ کشورهای اروپایی دارای وسایل قدیمی متنوع و گران‌بها بوده‌اند.

واردات اجناس لوکس عتیقه زیبایی معنوی و مادی بی‌نظیری دارند. ممکن است لوازم فوق‌العاده‌ای ببینید که هر کدام درخشش و ظرافت خاص خود را به همراه دارند. تاریخ کشورهایی مانند یونان، ایتالیا، مجارستان، فرانسه و دیگر کشورها عتیقه‌جات بسیار زیبایی دارند.

ممکن است اجناس آنتیک اروپایی زیادی هنگام ورودتان به یک مغازه لوکس عتیقه‌جات ببینید. بسیاری از خریداران این عتیقه‌جات دارای ثروت زیادی نیستند. در اینجا به چند نمونه از اجناس عتیقه‌جات اروپایی که بیشتر آنها محبوب است، پرداخته‌ایم.

فروش اجناس آنتیک اروپایی
واردات اجناس لوکس عتیقه

 

 

ست چای و غذاخوری

ست‌های چای و ناهارخوری از واردات اجناس لوکس عتیقه است که می‌توانید در خانه خود استفاده کنید. این دسته از ظروف معمولاً بدون استفاده نگهداری می‌شوند و از نسلی به نسل دیگر منتقل می‌شوند. برخی از ظروف به یک عتیقه کلکسیونی تبدیل می‌شوند که ارزش پول شگفت‌انگیزی دارند.

 مهم است که این دسته از عتیقه‌جات آسیب‌دیدگی نداشته باشد و مجموعه‌ای بی‌نقص باشند. این اقلام نمونه کلاسیک چیزی هستند که ممکن است برای شما بی‌فایده باشد و در جعبه‌ای در اتاق زیر شیروانی بسته‌بندی شده‌اند، گرچه می‌تواند ارزش پولی زیادی داشته باشند.

احتمالاً عتیقه‌جات چای و غذاخوری انگلیسی را مشاهده کرده‌اید که این دسته از عتیقه‌جات بسیار شکیل و ظریف است. دسته غذاخوری انگلیسی بسیار نوستالژی و لوکس است به‌طوری‌که هیچ‌وقت از مد نمی‌افتد. پیشنهاد می‌کنم دسته‌ای از این عتیقه‌جات را در منزل خود داشته باشید.

مبلمان و یراق‌آلات

فقط عتیقه‌های کلکسیونی قرن‌های گذشته نیستند که ارزشمند هستند. بلکه تفاوت در رنگ و اجناس مبلمان یکی از زیبایی‌های هر کالا محسوب می‌شود. یک میز قدیمی یا وسایل نورپردازی مربوط به دهه 20 یا 30 می‌تواند بدون اینکه متوجه باشید بسیار ارزشمند باشد.

مبلمان قدیمی Ikea مربوط به دهه 70 تا ده برابر قیمتی که برای آن در هنگام خرید اولیه پرداخت شده است، به فروش می‌رسد. بسیاری از این اقلام در زمان تولید محبوبیت نداشتند و همین امر منجر به حذف خط تولید و تولیدنشدن آن‌ها شد که امروزه آنها را کمیاب و موردتوجه قرار می‌دهند.

مبلمان و یراق‌آلات
واردات اجناس لوکس عتیقه

 

 

انواع کتاب

کتاب‌های قدیمی که در ابتدا به قیمت کم خریداری شده بودند، می‌توانند ده‌ها هزار پوند ارزش داشته باشند. میلیون‌ها نفر، در واقع، در مورد نسخه اول کمیک سوپرمن. اولین کمیک با بازی سوپرمن به قیمت 3 میلیون پوند در سال 2014 فروخته شد.

کمیک‌هایی که ارزش مبالغ هنگفتی دارند اغلب آمریکایی هستند که در آن یک قهرمان یا شخصیت شرور جدید معرفی شده است، به‌خصوص زمانی که آن قهرمانان یا شخصیت‌های شرور هنوز در فیلم‌های اکشن امروزی مشهور هستند.

گفته می‌شود، کتاب‌های کمیک بریتانیایی در دسته واردات اجناس لوکس عتیقه نیز می‌توانند ارزش پولی زیادی داشته باشند. این فقط کمیک‌های کلکسیونی نیستند که می‌توانند برای شما درآمد کسب کنند.

معمولاً نسخه‌های اولیه و کمیاب یا نسخه‌های امضا شده هستند که ارزش پول زیادی دارند. کتاب‌های هری پاتر می‌توانند مبالغ هنگفتی را به خود اختصاص دهند و لزوماً لازم نیست که در شرایط بکر قرار گرفته باشند.

وسایل الکترونیکی

لوازم الکترونیکی یکی از واردات اجناس لوکس عتیقه در دنیا است. برخی از کنسول‌های بازی به‌صورت آنلاین با هزاران پوند به فروش می‌رسند و پخش‌کننده‌های نوار کاست واکمن با صدها نفر دست به دست می‌شوند. تلفن‌های همراه قدیمی که ارزش زیادی دارند، به خصوص برخی از مدل‌های قبلی و همین‌طور رایانه‌های قدیمی نیز هستند.

گرامافون و رادیو نیز از دیگر لوازم موجود در دنیای عتیقه‌جات است که افراد زیادی دلشان می‌خواهد لااقل یکی از این وسایل الکترونیک را در منزل خود داشته باشند.

سکه‌های قدیمی زیبا

درست است که می‌گویند پول، پول می‌آورد؛ اما سکه‌ها همیشه یکی از کالاهای واردات اجناس لوکس عتیقه بوده‌اند. اگر مجموعه سکه‌های خوبی ندارید که به عنوان میراث خانوادگی به شما تحویل داده شده است، نگران نباشید. سکه‌های مدرن که ممکن است به شکل پول تو جیبی داشته باشید، می‌توانند ارزش پول زیادی داشته باشند.

زمان آن فرارسیده است که مجموعه سکه‌ای را که جمع‌آوری کرده‌اید بررسی کنید تا گنجی که در معرض دید شما پنهان شده است را کشف کنید. ضراب‌خانه سلطنتی گاهی اوقات روی سکه‌های ضرب شده خطا می‌کشد و مدتی طول می‌کشد تا این خطاها پیدا و اصلاح شوند.

سکه‌های کمیاب با خطاهای روی آنها می‌تواند بسیار بیشتر از ارزش پولی واقعی آنها باشد. ظرف مسی قدیمی شما ممکن است یک «سکه خطا» ارزشمند داشته باشد. یک نمونه خوب از سکه‌های خطای ارزشمند، سکه «پنس جدید» 1983 است. این سکه‌ها می‌توانند صدها پوند ارزش داشته باشند.

سکه‌های قدیمی زیبا
واردات اجناس لوکس عتیقه

 

 

لباس و اکسسوری

لباس و اکسسوری‌ها می‌توانند بسیار در واردات اجناس لوکس عتیقه  ارزشمند باشند. قبل از بردن کیسه لباس به مغازه خیریه توقف کنید و به آنچه دور می‌ریزید نگاه دقیق‌تری بیندازید.  لباس‌های قدیمی که در دهه‌های 60 و 70 در اتاق زیر شیروانی باقی‌مانده‌اند، می‌توانند ارزش زیادی داشته باشند.

حتی واردات اجناس لوکس عتیقه طراح‌های مدرن‌تری نسبت به اکنون هستند. تنها طراحان مشهور نیستند که لباس‌های ارزشمندی تولید کرده‌اند. همچنین طراحان کمتر شناخته شده در حال حاضر نسبت به زمانی که برای اولین‌بار محصولات خود را تولید کردند محبوبیت بیشتری پیدا کرده‌اند.

تابلو نقاشی فوق‌العاده

شاید نقاشی‌ها و طراحی‌هایی که دارید به طرز شگفت‌آوری ارزشمند باشند. برخی از این نقاشی‌ها هنوز دیوارهای اتاق‌های نشیمن در سراسر بریتانیا را تزئین می‌کنند یا در اتاق‌های زیر شیروانی پنهان هستند. نقاشی‌ها و طراحی‌های هنرمندان کمتر معروفی که امروزه آثارشان محبوب شده‌اند.

این واردات اجناس لوکس عتیقه را می‌توان به حراج گذاشت و با مبلغ خوبی فروخت. ممکن است بسیار خوش‌شانس باشید و یک عتیقه نادر یا یک نقاشی کلکسیونی موردتوجه را پیدا کنید که بتواند شما را ثروتمند کند.

مرجع تخصصی فروش اجناس قدیمی

در دوره‌ای که تکنولوژی به یکی از ابزارهای قابل‌دسترسی و راحت تبدیل شده است. می‌توان گفت که سایت‌های مختلفی برای واردات اجناس لوکس عتیقه وجود دارند که هر کدام تنوع و ظرافت خاص خود را به همراه دارند. یادتان نرود صنعت عتیقه روزبه‌روز در حال افزایش است.

قبل از اینکه عتیقه خود را خریداری نمایید حتماً از نوع واردات اجناس لوکس عتیقه خود مطمئن شوید و از مشخصات فنی و مادی آن نیز اطلاع داشته باشید. در صورت هر آسیب‌دیدگی به فروشنده خبر دهید. می‌توانید از کارشناسان و باستان‌شناسان زیادی در این مورد سؤال بپرسید.

اگر به دنبال کسب‌وکار جدیدی هستید می‌توانید از خرید و فروش عتیقه‌جات سود ببرید. به شرطی که در این کار حریف نداشته باشید و کاربلد باشید. شما باید اقلام خود را تاحدامکان دقیق با اطلاعاتی که در دسترس دارید ارزش‌گذاری کنید.

 سعی نکنید دلالان را فریب دهید، زیرا یک چشم آموزش دیده می‌تواند نبوغ را تشخیص دهد. به علاوه، اینترنت کشف ارزش واقعی کالای شما را بسیار آسان می‌کند. شما باید سعی کنید اطلاعات جامعی در مورد عتیقه‌جات خود قبل از فروش آنها جمع‌آوری کنید.

 هیچ‌چیز مانند قیمت مقرون‌به‌صرفه و درست خریدار شما را تضعیف نمی‌کند. ویژگی‌های کلیدی عتیقه خود را بررسی کنید، از جمله سبک، جنس و دوره پیدایش آن با این اطلاعات می‌توانید ارزش واقعی عتیقه‌جات خود را کشف کنید.

فروش عتیقه‌جات وارداتی اروپایی

بازار سیاه موجود در برخی از بازارهای کشور باعث شده است عتیقه‌جات کمتری به کشورمان ایران برسد. هرچند اروپا دارای فرهنگ غنی است. از این موضوع غافل نشوید که ایران یکی از بهترین کشورها برای فروش عتیقه‌جات است و حتی تنوع و ظرافت خاص عتیقه‌جات ایرانی هیچ‌گاه در اروپایی نیست.

ست‌های عتیقه‌جات اروپایی وجود دارند که در بازار می‌توانید مشاهده کنید. هر کدام از آنها در سال 1896 و 1740 ساخته شده‌اند که هم برای پذیرایی و هم دکوری از آن می‌توانید استفاده کنید.

اگر عتیقه اروپایی در دست دارید و می‌خواهید آن را بفروشید بهتر است هر چه زودتر این کار را انجام دهید. برای این کار می‌توانید به فروشگاه‌های آنلاین و مغازه‌ها سر بزنید و اطلاعات زیادی می‌توانید کسب کنید. حتی می‌توانید آن را در حراجی نیز بفروشید.

فروش عتیقه‌جات وارداتی اروپایی
واردات اجناس لوکس عتیقه

 

 

خریدار عتیقه‌جات وارداتی اروپایی

خریداران واردات اجناس لوکس عتیقه زیادی چه در داخل و چه در خارج وجود دارند. کسانی که به عتیقه‌جات علاقه زیادی دارند می‌توانند یکی از لوازم اروپایی زیبایی خریداری کنند. انواع عتیقه‌جات باظرافت خاص و شکیل آنها در دنیای امروزی وجود دارند.

شما می‌توانید با انتخاب مکان مناسب برای فروش با شرایط خود در زمان و انرژی صرفه‌جویی کنید. ناامید نشوید، مکان‌های زیادی برای فروش عتیقه‌جات وجود دارد که به شما کمک می‌کند فضای خود را بازیابی کنید، حساب پس‌انداز خود را زیاد کنید و به کلکسیونر نوع دیگر عتیقه به منزلتان خوش آمد بگویید.

برای یافتن مکان‌هایی برای فروش عتیقه‌جات لازم نیست راه دور بروید. بیشتر شهرها و شهرک‌ها مغازه‌های عتیقه‌فروشی، بازارهای کوچک و دیگر گزینه‌ها این نوع محصولات را دارند. تقریباً در هر جامعه‌ای مغازه‌های عتیقه‌فروشی وجود دارد، و اگر می‌خواهید با رویکردی منطقی دست به فروش بگیرید، می‌توانید انتخاب خوبی نیز داشته باشید.

قبل از خرید به این نکات توجه کنید تا از خرید خود پشیمان نشوید.

  • سعی کنید که قیمت‌ها را بررسی و یک لیست از مشخصات فنی و کمی آنها یادداشت کنید.
  • با مدیر یا کارشناس مربوطه در تماس باشید و از او سؤالات خود را بپرسید.
  • رسید دقیق فروش خود را دریافت کنید.
  • از اصل یا جعلی بودن عتیقه موردنظر مطمئن شوید.
خریدار عتیقه‌جات وارداتی اروپایی
واردات اجناس لوکس عتیقه

 

 

سایت حراجی عتیقه

به دلیل گسترش تکنولوژی سایت‌هایی وجود دارند که می‌توانید در آنجا واردات اجناس لوکس عتیقه زیادی در انواع مختلف رنگ‌ها و جنس‌ها و… مشاهده کنید. در این سایت‌ها عتیقه‌جات اروپایی و ایرانی زیادی می‌توانید پیدا کنید.

کلمه حراجی یک نوع کلمه سنتی و ریشه‌دار است که از زمان‌های گذشته تا کنون از آن استفاده می‌کنند. زمانی که فروشنده خود قیمت عتیقه را مشخص می‌کند باید گفت که رضایتمندی بسیار زیادی در معامله دو طرف وجود دارد.

یکی از سایت‌های شناخته شده برای حراجی عتیقه‌جات سایت eBay است که در آنجا می‌توانید انواع مختلفی از واردات اجناس عتیقه لوکس مشاهده کنید. البته این یک سایت خارجی است و امکان اینکه سرور خارجی در ایران امکان دسترسی نداشته باشد، وجود دارد.

واردات اجناس شناسنامه‌دار

همان‌طور که می‌دانید قاچاق اجناس عتیقه دار به یکی از مشکلات اساسی تبدیل شده است. اجناسی که اصل نیستند و می‌توانند باعث خسارت زیادی شوند از جمله اجناس قاچاقی است. طبق سازمان میراث و فرهنگی هر کدام از واردات اجناس لوکس عتیقه باید همراه خود یک شناسنامه داشته باشد.

درصورتی‌که عتیقه موردنظر قاچاقی باشد طبق قانون و تبصره‌هایی که در دولت وجود دارند باید آنها را مجازات کنند و دیگر اجازه خریداری هیچ نوع عتیقه‌جاتی برای آنها وجود ندارد. هنگام خریداری عتیقه‌جات باید کد رهگیری نیز همراه خود داشته باشید.

خرید عتیقه با قیمت‌های بسیار اقتصادی و پرطرفدار‌

اگر می‌خواهید واردات اجناس لوکس عتیقه را خریداری کنید، بهتر است سری به عتیقه‌جات پارکینگ پروانه بیندازید. در این سایت می‌توانید انواعی از عتیقه‌های وارداتی را نیز پیدا کنید و اقدام به خرید کنید. می‌توانید انواع مختلفی از عتیقه‌جات را به سلیقه خودتان خریداری کنید.

حتی این امکان برایتان وجود دارد تا از کارشناسان این سایت راهنمایی بخواهید. پارکینگ پروانه سابقه طولانی و درخشانی در عتیقه‌جات دارد و روزانه محصولات متفاوتی را در این سایت می‌توانید پیدا کنید.

خرید عتیقه با قیمت‌های بسیار اقتصادی و پرطرفدار‌
واردات اجناس لوکس عتیقه

 

 

کلام آخر

در این مقاله به بررسی واردات اجناس لوکس عتیقه پرداختیم. ممکن است این نوع عتیقه‌جات همراهان و طرفداران خاص خود را داشته باشد. زیبایی و ظرافت خاصی که در عتیقه‌جات وارداتی وجود دارد به‌مراتب از عتیقه‌جات ایرانی کمتر است.

سایت‌های حراجی زیادی در ایران و خارج از کشور برای عتیقه‌جات وجود دارند که هر کدام روزانه محصولات بی‌نظیری در سایت‌های مختلف به نمایش می‌گذارند. خریداران واردات اجناس لوکس عتیقه زیادی به سمت عتیقه‌جاتی می‌روند که تفاوت چشمگیری با بقیه عتیقه‌جات داشته باشد.

سؤالات متداول

  1. آیا امکان خرید عتیقه وارداتی در ایران وجود دارد؟

بله این امکان نیز برای شما عزیزان فراهم است تا انواع مختلفی از عتیقه‌جات وارداتی را خریداری کنید.

  1. آیا می‌توان از سایت حراجی عتیقه در ایران خرید کرد؟

بله شما می‌توانید خرید و فروش عتیقه را از طریق سایت‌های عتیقه‌فروشی و حراجی محصولات آن‌ها انجام دهید.

  1. عتیقه‌جات وارداتی بهتر است یا عتیقه‌جات ایرانی؟

هر دو ظرافت خاص خود را به همراه دارند و کاملاً بستگی به سلیقه شما دارد.

 

سایر مقالات:

خرید و فروش وسایل قدیمی – 3 نکته طلایی که باید بدانید!
کاربرد آنتیک در صنایع دستی – کاربرد عتیقه‌جات در 9 زیردسته صنایع دستی
مزایده اینترنتی عتیقه جات-6 نوع مزایده اینترنتی

 

 

دسته بندی محصولات:

وسایل کاربردی آنتیک دکوراتیو و تزئینی آنتیک
لوازم شخصی آنتیک لوازم صوتی و تصویری آنتیک
ابزارآلات قدیمی کلکسیونی و یادبود آنتیک

 

من متخصص سئو و دیجیتال مارکتینگ هستم و بیش از 5 سال سابقه کاری تخصصی دارم، اینجا بهترین مقالات را در مورد آنتیک و عتیقه در اختیار شما قرار میدیم و هدف ما بهینه سازی سایت و ایجاد یک منبع قدرتمند برای جذب ترافیک هدفمند است.

دیدگاهتان را بنویسید