پارکینگ پروانه 〉  اولین بازار تخصصی مزایده آنلاین اجناس آنتیک و عتیقه

صفحه اصلی > عمومی : 6 مورد از بهترین عتیقه فروشی های دبی- آدرس و اجناس

6 مورد از بهترین عتیقه فروشی های دبی- آدرس و اجناس

عتیقه فروشی های دبی

عتیقه فروشی های دبی

عتیقه فروشی های دبی هر آن چه که شما برای هویت بخشیدن به وسایل منزلتان به آن نیاز دارید را در خود جای داده‌اند. گاهی اوقات انتظاری که از شکل دکوراسیون منزل خود دارید با خرید هیچ وسیله‌ای از بهترین فروشگاه‌ها هم اتفاق نمی‌افتد. تنها یک شیء اصیل با قدمت تاریخی بالایی می‌تواند به معنای واقعی کلمه اصالت را در آن فضا به نمایش بگذارد.

اگر برای رفتن به دبی برنامه‌ریزی کرده‌اید، در گشت‌وگذارهای خود بازدید از بهترین فروشگاه های عتیقه در دبی را فراموش نکنید. ما در این مقاله با معرفی عتیقه فروشی های دبی این کار را برایتان آسان کرده‌ایم.

موزه عتیقه در  AL QUOZ

بهترین مکان برای خرید عتیقه جات در دبی همین موزه است. موزه عتیقه معروف در دبی تنها یک موزه نیست. امکان خرید انواع عتیقه‌ها در این مکان فراهم است؛ البته تنها برای بخش کوچکی از جمعه که در سطح بالایی از ثروت قرار می‌گیرند.

این مکان به قدری بزرگ است که فضایی بیش‌تر از 4 انبار را به خود می‌تواند اختصاص دهد. به محض ورود به این عتیقه فروشی در دبی، طیف وسیعی از اشیا گران قیمت با پیشینه‌ای تاریخی که در ردیف‌های منظم همچون قفسه‌های یک موزه چیده شده‌اند، مواجه می‌شوید.

همانند هر کدام از عتیقه فروشی های دبی ممکن است با قطعاتی مواجه شوید که قیمت مناسبی دارند. به این دلیل که برخی از این وسایل قدمت تاریخی زیادی ندارند و بیشتر هنر دست امروزی با سبک گذشته است. با این حال اگر باحوصله به گشتن تمام این موزه ادامه دهید، وسایل تزئینی جالب و زیبایی را پیدا می‌کنید. در این صورت می‌توانید آن خلأ ایجادشده در فضای منزل خود را با این وسایل پر کنید.

موزه عتیقه در  AL QUOZ
عتیقه فروشی های دبی

 

 

گالری عتیقه در UMM SUQEIM

اگر به دنبال عتیقه فروشی های معروف دبی هستید، گالری عتیقه UMM SUQEIM را از دست ندهید. این مجموعه به مدیریت آلیا کورایم گستره‌ متنوعی از عتیقه‌جات و اجناس آنتیک را برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته است.

هر آنچه که برای تکمیل کردن کلکسیون‌های عتیقه خود نیاز داشته باشید را در این بازار آنتیک دبی پیدا خواهید کرد. از شمعدان‌های جذاب و گلدان‌های جذاب گرفته تا مبلمان و صندلی‌های عتیقه با حکاکی‌های قدیمی. افرادی که در زمینه زیباشناسی تخصصی دارند در این مکان می‌توانند وسایلی که از اقلام قدیمی به سبک معاصر بازتولید شده‌اند را در آن جا مشاهده کنند.

صاحب این گالری از عتیقه فروشی های دبی، اجناس خود را از دلالان عتیقه در سرتاسر دنیا که در این حوزه بسیار مشهور هستند، جمع‌آوری می‌کنند. این موضوع به شما این اطمینان را می‌دهد که هر چیزی را که از این گالری انتخاب می‌کنید در نوع خود منحصر به فرد هستند. درنتیجه همیشه داستان و پیشینه‌ای تاریخی از سفر دورودراز این وسایل برای گفتن خواهید داشت.

عتیقه‌سرای‌ WINDMILL

اشیایی از دوران اروپای قدیم همیشه جلوه زیبایی به درون کلکسیون و دکوراسیون منزلتان می‌بخشد. یکی از بهترین عتیقه فروشی های دبی، عتیقه‌های‌ WINDMILL است. اجناسی قدیمی متعلق به قرن 17 تا 19 میلادی که بیشتر در بخش‌هایی از اروپا؛ همچون: هلند، فرانسه و بلژیک تهیه می‌شوند.

مجموعه‌ای از اشیا تزئینی شگفت‌انگیز، انواع ساعت‌های قدیمی، نقاشی و تابلوها و مبلمان سنتی که جلوه‌ای متمایز به هر فضایی که مد نظر دارید، می‌بخشد. به جرئت می‌توان گفت که دیدن این گونه از عتیقه فروشی های دبی، هوش را از سر شما می‌گیرد؛ به‌طوری‌که انگار در همان دوره از تاریخچه هر کدام از این قطعات قرار گرفته‌اید.

فروشگاهی در السرکال

دو خیابان AL SERKAL و AL QUOZ 1 را می‌توان به عنوان مشهورترین محله آنتیک فروشی ها در دبی دانست. به این دلیل که عمده عتیقه فروشی های دبی در آن متمرکز شده‌اند. ترکیب اقلام جدید همراه با اشیای باارزش و قدیمی مختص به خیابان السرکال است.

در این فروشگاه عتیقه جات دبی می‌توانید در کنار آثار عتیقه و آنتیک، هنرهایی از هنرمندان معاصر از خاورمیانه و جغرافیایی دورتر را مشاهده کنید. یکی از مشهورترین عتیقه‌های موجود در این کشور، زیورآلاتی از طلا هستند که نشانی از میراث غنی از این ناحیه در دوران گذشته است.

علاوه بر آن درهای چوبی همراه با حکاکی‌های کهن که به وسیله دست ایجاد شده‌اند و همچنین صندوقچه‌هایی با اشکال قدیمی در این فروشگاه به خوبی جلوه خود را به بازدیدکنندگان نشان می‌دهند. یکی از نکات خوب درباره این ویترین عتیقه جات در دبی آن است که تمام اجناس منسوب به عتیقه اصل هستند.

برای هر کدام از این وسایل یک گواهی اصالت در نظر گرفته شده است. در این گواهی اطلاعات تکمیلی درباره خواستگاه آن‌ها، قدمت و ارزشی که این وسایل دارند، بیان شده است. از همین رو بهترین کلکسیونرهای دبی که هیچ لحظه‌ای را برای صحبت کردن درباره این موضوع از دست نمی‌دهند، در این مکان جمع می‌شوند.

اگر می‌خواهید پول زیادی بابت خرید این وسایل نایاب بدهید، این فروشگاه در میان عتیقه فروشی های دبی شما را ناامید نخواهد کرد. در صورتی که قصد خرید هم ندارید می‌توانید بازدید از این مجموعه را انجام دهید تا با میراث این منطقه آشنا شوید. همچنین خالی از لطف نیست که هنرهای جدیدی از هنرمندان معاصر را  نیز مشاهده کنید.

فروشگاهی در السرکال
عتیقه فروشی های دبی

 

 

عتیقه‌جات سندباد

یکی دیگر از عتیقه فروشی های دبی، سندباد است. این فروشگاه در سوق مدینات جمیرا در خیابان Al Sufouh 1 دبی واقع شده است. چیدمان زیبای وسایل آنتیک در این مغازه و چراغ‌هایی که از سقف آویزان شده‌اند، زرق و برق خیره‌کننده‌ای را به آن فضا بخشیده است.

مجسمه‌های برنزی، شمعدان، چراغ‌های قدیمی، ظروف آب، سینی، زنگ و همچنین مجسمه‌هایی از حیوانات مختلف همگی در اطراف این مغازه در اندازه‌های متفاوتی دیده می‌شوند. اجناسی که در این مغازه قرار دارند، به خوبی می‌توانند فرهنگ زمان‌های دور اعراب این ناحیه را به بازدیدکنندگان القا کنند.

عتیقه‌جات سندباد
عتیقه‌جات سندباد

 

 

عتیقه فروشی Orient Antiques LLC

این فروشگاه عتیقه، یکی از معتبرترین عتیقه فروشی های دبی است. صاحب این مغازه به وسیله دلالان حوزه عتیقه‌جات در خاورمیانه، آسیا و بخش‌هایی از اروپا معاملات خود را انجام می‌دهد. به همین ترتیب در این فروشگاه جلوه‌هایی از هنرهای شرقی، صنایع دستی این افراد، صندوقچه‌های عتیقه و همچنین مبلمان قدیمی با نمایی بسیار زیبا و قدیمی ارائه شده است. ‌

عتیقه فروشی Orient Antiques LLC
عتیقه فروشی Orient Antiques LLC

 

 

بازارهای سنتی دبی

به عنوان آخرین مورد از فهرست عتیقه فروشی های دبی می‌توان به بازارهای سنتی آن اشاره کرد. بازارهایی مانند بازار مرشد و دیگر بازارهای هفتگی در گوشه و کنار این شهر برپا هستند. پیدا کردن وسایل قدیمی در این بازارها کار سختی نیست.

این در حالی است که تشخیص عتیقه و اصل بودن آن‌ها ممکن است تا حدودی دردسرساز باشند. با این حال اگر خوش شانس باشید برخی اوقات عتیقه‌های باارزش و کمیابی را از همین بازارها پیدا می‌کنید.

در این بازارها امکان کلاهبرداری و قالب کردن اشیای قدیمی به توریست‌ها به عنوان عتیقه وجود دارد. از همین رو اگر می‌خواهید خریدی مطمئن داشته باشید، بهتر است از دیگر عتیقه فروشی های دبی که در بالا معرفی شدند، اقدام کنید.

خرید عتیقه همیشه فعالیت موردعلاقه گروه خاصی از افراد است. به گونه‌ای که بیشتر وقت خود را صرف پیدا کردن اشیایی قدیمی با پیشینه‌ای ارزشمند می‌کنند. در کنار این موضوع، اطمینان از اعتبار اصلی بودن این وسایل نیز نوع دیگری از نگرانی را به همراه دارد.

بازارهای سنتی دبی
بازارهای سنتی دبی

 

 

پیدا کردن بهترین عتیقه‌ها با پارکینگ پروانه

اگر به دنبال بستری آسان و معتبر برای پیدا کردن و خریداری عتیقه‌جات و وسایل آنتیک هستید؛ فروشگاه پارکینگ پروانه همانی است که به آن نیاز دارید. این مجموعه با ارائه سایت خود، شرکت در مزایده‌های عتیقه را برای دوستداران این حوزه آسان ساخته است.

شما می‌توانید با عضویت در این سایت و اطلاع از زمان برگزاری این مزایده‌ها، عتیقه مورد نظر خود را خریداری کند. علاوه بر آن اگر خود صاحب یک وسیله‌ای ارزشمند هستید، می‌توانید از طریق همین سایت آن را برای فروش بگذارید.

پیدا کردن بهترین عتیقه‌ها با پارکینگ پروانه
پیدا کردن بهترین عتیقه‌ها با پارکینگ پروانه

 

 

کلام آخر

عتیقه‌ها اشیای ارزشمندی هستند که به خوبی فرهنگ و تمدن، حتی سبک زندگی گذشتگان را به تصویر می‌کشانند. در این مقاله برخی از عتیقه ‌فروشی ‌های دبی که معتبر هستند، معرفی شد. در صورتی که در فکر یک نوع منحصر به فرد هستید، می‌توانید برای خرید آن به یکی از این مکان‌ها مراجعه کنید. این اطمینان را می‌توانیم به شما بدهیم که هر چیزی که در جستن آن باشید را پیدا خواهید کرد.

 

سایر مقالات:

کاربرد آنتیک در صنایع دستی – کاربرد عتیقه‌جات در 9 زیردسته صنایع دستی
مزایده اینترنتی عتیقه جات-6 نوع مزایده اینترنتی
راهنمای واردات اجناس لوکس عتیقه- معرفی 7 نوع عتیقه‌اروپایی

 

 

 

دسته بندی محصولات:

وسایل کاربردی آنتیک دکوراتیو و تزئینی آنتیک
لوازم شخصی آنتیک لوازم صوتی و تصویری آنتیک
ابزارآلات قدیمی کلکسیونی و یادبود آنتیک

 

 

من متخصص سئو و دیجیتال مارکتینگ هستم و بیش از 5 سال سابقه کاری تخصصی دارم، اینجا بهترین مقالات را در مورد آنتیک و عتیقه در اختیار شما قرار میدیم و هدف ما بهینه سازی سایت و ایجاد یک منبع قدرتمند برای جذب ترافیک هدفمند است.

دیدگاه کاربران (1 دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید