پارکینگ پروانه 〉  اولین بازار تخصصی مزایده آنلاین اجناس آنتیک و عتیقه

صفحه اصلی > عمومی : معرفی 5 نوع از وسایل گرانبهای اکسسوری و عتیقه

معرفی 5 نوع از وسایل گرانبهای اکسسوری و عتیقه

وسایل گرانبهای اکسسوری و عتیقه

آشنایی با وسایل گرانبهای اکسسوری و عتیقه

چرا وسایل گرانبهای اکسسوری و عتیقه در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارند؟ واقعاً شگفت‌انگیز است؛ اما چیزهای کوچکی که خیلی مواقع به چشم نمی‌آیند، می‌توانند در زیباسازی دکوراسیون منازل تأثیر بزرگی داشته باشند.

اکسسوری‌ها و لوازم دکوراتیو عتیقه بهترین گزینه‌هایی هستند که برای تغییردادن ظاهر خانه می‌توانید به چیدمان منازل خود اضافه کنید. درصورتی‌که می‌خواهید انواع چیدمان پذیرایی خود را با شیک‌ترین اکسسوری‌ها تزیین کنید، پس بهتر است ادامه این مقاله را از دست ندهید.

وسایل گرانبهای اکسسوری و عتیقه

اهمیت وسایل گرانبهای اکسسوری و عتیقه

اکسسوری لوازم گرانبهای آنتیک همیشه طرفداران خاص خود را داشته و دارند. این وسایل با ظاهر قیمتی و نوستالژیک خود حال و هوای منزل شما را ازاین‌رو به آن رو می‌کنند. اکسسوری‌های عتیقه که معمولاً قدمت و ارزش بالایی دارند، نشان‌دهنده فرهنگ و هنر گذشتگان نیز هستند.

انواع وسایل گرانبهای اکسسوری و عتیقه

طرفداران لوازم آنتیک خوب می‌دانند که یک‌خانه برای زیبایی هر چه تمام به چه اکسسوری‌های ارزشمند و زیبایی نیاز دارد. چنانچه به جمع‌آوری عتیقه جات اکسسوری علاقه‌مند باشید، حتماً مایل هستید که دیزاین منازل خود را با استفاده از همین وسایل باارزش قدیمی و ظریف شکل دهید.

اگر به استفاده از این اکسسوری‌های گرانبها و زیبا علاقه‌مند هستید؛ پس شما را با چند قلم از محبوب‌ترین آن‌ها که در دکوراسیون بسیاری از منازل لوکس مورداستفاده قرار می‌گیرند، آشنا می‌کنیم.

انواع وسایل گرانبهای اکسسوری و عتیقه

آینه آنتیک

آینه‌های آنتیک یکی از زیباترین وسایل گرانبهای اکسسوری و عتیقه محسوب می‌شوند که می‌توان آن‌ها را در سالن نشیمن، پذیرایی یا حتی راهروهای منازل نصب کرد.

آینه‌های قدیمی با ظاهر تراش‌خورده و جذابشان می‌توانند جلوه بسیار خاصی به دیوارهای منازل بدهند و بیشتر از اینکه آینه باشند، لوازم قیمتی بسیار ظریف و باشکوهی هستند که چشم هرکسی را خیره می‌کنند.

پروژکتور آنتیک

یکی دیگر از انواع وسایل گرانبهای اکسسوری و عتیقه پروژکتورها هستند که وجود آن‌ها روی یکی از میزهای منازل اعجوبه می‌کند.

پروژکتورهای قدیمی با شکل و شمایلی که دارند، می‌توانند نوستالژیک‌ترین انتخاب برای تزیین دکوراسیون منزل شما باشند. پروژکتورهای قدیمی این روزها بسیار محدود شده‌اند و اغلب در عتیقه‌فروشی‌ها می‌توان آن‌ها را یافت.

فرش آنتیک

فرش‌های قدیمی از آن دسته وسایل تزیینی اکسسوری هستند که عضوی جدانشدنی از دکوراسیون داخلی منزل به شمار می‌روند. فرش‌ها در هر کجای جهان به‌عنوان اثری ارزشمند و هنرمندانه شناخته شده‌اند. علاوه بر کف‌پوش منازل، فرش‌های آنتیک را می‌توان روی دیوار و حتی روکش میزها هم نصب کرد.

استفاده از فرش‌های قدیمی در طراحی مدرن هیچ‌گونه ممنوعیتی ندارند. امروزه در بیشتر طراحی‌هایی که به سبک مدرن انجام می‌گیرد، از فرش‌های آنتیک استفاده‌های فراوانی می‌شود.

وسایل گرانبهای اکسسوری و عتیقه

صندوقچه قدیمی

از دیگر وسایل گرانبهای اکسسوری و عتیقه که این روزها دوباره محبوبیت خود را به دست آورده و به‌عنوان یک عنصر دکوراتیو در اغلب منازل دیده می‌شود، صندوقچه‌های قدیمی هستند.

صندوقچه‌ها که درگذشته محل قراردادن وسایل بودند، این روزها همانند دیگر وسایل آنتیک و دکوری در گوشه‌ای از پذیرایی منازل قرار گرفته و به‌عنوان یک عتیقه خودنمایی می‌کنند.

وسایل گرانبهای اکسسوری و عتیقه

گرامافون آنتیک

گرامافون‌ها یکی دیگر از بهترین وسایل گرانبهای اکسسوری و عتیقه بسیار لوکس و متفاوت از میان انواع اکسسوری‌های تزیینی آنتیک هستند. این وسیله که درگذشته کاربرد پخش صدای ضبط شده را داشته، این روزها به یک ابزار دکوری مجلل تبدیل شده‌ که افراد زیادی به آن روی آورده‌اند.

گرامافون‌ها چه برای افرادی که با آن‌ خاطره دارند و چه برای آن‌هایی که ظاهر لوکس و زیبای آن را برای دکور منزل خود می‌پسندند یک انتخاب منحصربه‌فرد است.

مجسمه‌ آنتیک

مجسمه‌های آنتیک جزو پرطرفدارترین وسایل گرانبهای اکسسوری و عتیقه دکوری منزل هستند. این مجسمه‌ها در منازل افرادی که به دنبال ایجاد یک فضای تجملاتی و باشکوهی هستند، زیاد دیده می‌شوند.

 مجسمه‌های آنتیک را می‌توانید در انواع سایزها باقیمت‌های مختلف داخل بوفه، روی کنسول، کنار شومینه و سایر مکان‌های دیگر قرار دهید.

ظروف اکسسوری پذیرایی

انتخاب درست ظروف اکسسوری عتیقه برای انواع پذیرایی‌ها بر اساس نوع مهمانی و مراسم باعث زیبایی و جذابیت دوچندان پذیرایی شما می‌شود و رنگ و لعاب بیشتری برای انواع غذاها، دسرها، نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های مختلف در مجالس و میهمانی‌ها به ارمغان می‌آورد.

ظروف اکسسوری عتیقه

جدول زیر نمونه‌ای از انواع ظروف پذیرایی اکسسوری عتیقه را نمایش داده است.

نام ظروف توضیحات
ظروف پذیرایی برنجی ظروف برنجی که تنوع بالایی در طرح‌ و رنگ‌ها دارد، هم برای پذیرایی از مهمانان و هم به‌عنوان دکور استفاده می‌شوند. قیمت بالای این ظروف، آن‌ها را در زمره لوکس‌ترین و تجملاتی‌ترین ظروف قرار داده است.
ظروف پذیرایی مسی ظروف مسی یکی از قدیمی‌ترین وسایل برای پخت‌وپز و پذیرایی محسوب می‌شوند. این ظروف‌ را می‌توان برای تزیین خانه، پخت‌وپز، پذیرایی، ظروف میوه‌خوری، شیرینی‌خوری و…استفاده کرد.

ظرف‌های مسی به دلیل ظاهر زیبایی بی‌نظیری که دارند، می‌توان در بوفه‌ها برای افزایش جلوه دکوراسیون منزل خود از آن‌ها استفاده کرد.

ظروف پذیرایی میناکاری

 

ظروف پذیرایی میناکاری گزینه مناسبی برای دکوراسیون‌های سنتی به شمار می‌روند. رنگارنگ بودن این ظروف، طرح‌ها و نقاشی‌هایی که روی آن‌ها انجام می‌شود، جلوه فوق‌العاده زیبایی به محیط منزل شما می‌دهند.
ظروف پذیرایی چینی قدیمی ظروف چینی آنتیک با قدمت زیادی که دارند، جلوه زیبایی به منزل یا محیط کار می‌دهند به‌گونه‌ای که آن فضا را به محلی سنتی، آرام‌بخش و صمیمی تبدیل می‌کنند.

در موزه‌ها ظروف، انبوهی از ظروف چینی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی به چشم می‌خورند که زیبایی خارق‌العاده‌ای را به نمایش گذاشته‌اند.

پارکینگ پروانه؛ بهترین منبع برای پیدا کردن اکسسوری آنتیک

انتخاب یک سایت معتبر که تجربه شرکت در مطمئن‌ترین مزایده‌های وسایل آنتیک را برای مشتریان فراهم کند، یکی از مهم‌ترین و چالش‌برانگیزترین انتخاب‌ها برای هر طرفدار کالای آنتیک است.

در این میان پارکینگ پروانه با تجربه کافی در زمینه ارائه انواع اجناس آنتیک برای بهترین مزایده‌ها به شما بزرگواران این اطمینان را می‌دهد تا انتخابی درست و هوشمندانه‌تر داشته باشید.

جمع‌ بندی

همان‌طور که دانستید برخی از افراد به دلیل طراحی زیبا و حکاکی خیره‌کننده که از ارزش بالایی برخوردار باشند، طرفداران پروپاقرص وسایل گرانبهای اکسسوری و عتیقه هستند. اکسسوری از لوازم آنتیک قیمتی از قاعده مستثنی نیستند که خود به‌تنهایی می‌توانند دکوراسیون منزلتان را خاص و لوکس کنند.

حال که اطلاعات کاملی در مورد انواع وسایل اکسسوری‌ قدیمی کسب نموده‌اید، می‌توانید با خیال راحت به فکر خرید لوازم تزییناتی خاص منازل خود باشید.

سؤالات متداول

  1. مجسمه‌های آنتیک را در کدام قسمت از فضای منزل می‌توان قرار داد؟

در داخل بوفه، روی کنسول و کنار شومینه

  1. آیا در طراحی‌های مدرن امروزی می‌توان از فرش‌های قدیمی استفاده کرد؟

بله استفاده از فرش‌های آنتیک و قیمتی در طراحی مدرن هیچ‌گونه ممنوعیتی ندارند.

  1. کدام وسایل اکسسوری منزل را می‌توان روی دیوار و روکش میز نصب کرد؟

فرش آنتیک

سایر مقالات:

نحوه ساخت ظروف چینی قدیمی به 3روش جالب و ساده!
ساخت سنگ آنتیک – 5 نوع سنگ آنتیک پرطرفدار!
معرفی بیش از 10 مورد از بهترین عتیقه فروشی های تهران

 

 

دسته بندی محصولات:

وسایل کاربردی آنتیک دکوراتیو و تزئینی آنتیک
لوازم شخصی آنتیک لوازم صوتی و تصویری آنتیک
ابزارآلات قدیمی کلکسیونی و یادبود آنتیک

 

من متخصص سئو و دیجیتال مارکتینگ هستم و بیش از 5 سال سابقه کاری تخصصی دارم، اینجا بهترین مقالات را در مورد آنتیک و عتیقه در اختیار شما قرار میدیم و هدف ما بهینه سازی سایت و ایجاد یک منبع قدرتمند برای جذب ترافیک هدفمند است.

دیدگاهتان را بنویسید