پارکینگ پروانه 〉  اولین بازار تخصصی مزایده آنلاین اجناس آنتیک و عتیقه

صفحه اصلی > عمومی : معرفی بیش از 10 مورد از بهترین عتیقه فروشی های تهران

معرفی بیش از 10 مورد از بهترین عتیقه فروشی های تهران

عتیقه فروشی های تهران

لیست عتیقه فروشی های تهران

بهترین عتیقه فروشی های تهران کدام‌اند؟ برای افراد ساکن تهران که به خرید و فروش اشیای عتیقه علاقه دارند، این سؤال پیش می‌آید. آشنایی با لیست عتیقه فروشی های تهران باعث آسان‌تر شدن خرید و فروش عتیقه و اطمینان از اصالت کالا می‌شود.

اگر این سؤال شما هم هست، با ما همراه باشید تا بهترین عتیقه فروشی‌هایی را که در شهر تهران فعالیت می‌کنند، به شما معرفی کنیم.

عتیقه فروشی های تهران

تعریف اشیا عتیقه

قبل از پرداختن به لیست عتیقه فروشی های تهران، بهتر است اول با تعریف عتیقه آشنا شوید. به اشیای با قدمت بیشتر از صد سال که ارزش تاریخی و هنری دارند، عتیقه گفته می‌شود. این اشیا در دوره حاضر کمیاب هستند و قیمت بالایی هم دارند.

بسیاری از مردم به جمع آوری آنها برای کلکسیونشان و زیباتر کردن محیط خانه خود علاقه زیادی دارند. اشیای عتیقه شامل سکه، جواهرات، وسایل منزل، فرش، کتاب، لباس و… هستند.

بهترین عتیقه فروشی های تهران

بیشتر مردم در سراسر جهان به موضوع پیدا کردن گنج و اشیا عتیقه علاقه‌مند هستند. قدمت، زیبایی و تاریخچه سه عامل مهم در اشیا عتیقه بوده که روی قیمت آنها تأثیر بسزایی می‌گذارند. بدیهی است که عتیقه هرچقدر زیباتر و قدیمی‌تر باشد، با قیمت بالاتری خرید و فروش می‌شود.

اگر فروشنده یا خریدار عتیقه در تهران هستید، باید با عتیقه فروشی های تهران آشنا باشید. در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

بهترین عتیقه فروشی های تهران

عتیقه فروشی‌های غرب تهران

اگر خواهان خرید یا فروش اشیای آنتیک و ساکن منطقه غرب تهران هستید، بهتر است از مغازه‌های واقع در منطقه خود خرید کرده تا در وقت و هزینه حمل و نقل صرفه جویی کنید. تعداد عتیقه فروشی‌ غرب تهران زیاد بوده که این امر گزینه‌های زیادی را برای خرید یا فروش در اختیارتان قرار می‌دهد.

عتیقه فروشی‌های غرب تهران

لیست عتیقه فروشی های تهران در منطقه غرب را در جدول زیر مشاهده می‌کنید.

سمساری عطایی این سمساری دارای کادر مجرب و حرفه‌ای است. آدرس: تهران، صادقیه، خیابان گلاب، خیابان حسینی شماره تماس: 09122305924
گالری امیر با گالری امیر از خرید و فروش اشیا عتیقه لذت خواهید برد. آدرس: شریعتی، خیابان کارگر شمالی
سمساری وسک خرید و فروش راحتی را در سمساری وسک تجربه کنید. آدرس: کوهسار، خیابان خیابانی، خیابان گل یاس شماره تماس: 02144129623
گالری زند با گالری زند امن خرید و فروش کنید. آدرس: یوسف‌آباد، خیابان اسدآبادی، خیابان اول

عتیقه فروشی خیابان منوچهری

خیابان منوچهری با قدمتی حدود ۱۵۰ سال جزو زیباترین خیابان‌های پایتخت است. در دوران قاجار نام این خیابان، باغ ظهیرالدوله بوده است. نام این خیابان معروف چندین سال بعد در دوران پهلوی به منوچهری تغییر کرد. عتیقه فروشی‌هایی که بعد از تقاطعی به نام لاله‌زار تا انتهای این خیابان واقع شده‌اند، از بهترین عتیقه‌فروشی‌های تهران هستند.

یکی از بازارهای مهم عتیقه فروشی منوچهری، پاساژ چهلستون نام دارد که در انتهای این خیابان‌ واقع شده و یکی از بهترین عتیقه فروشی های تهران محسوب می‌شود.

عتیقه فروشی در بازار بزرگ تهران

بازار بزرگ تهران یکی از بازارهای تهران بوده که از زمان قاجار به دلیل قیمت ارزان‌تر در مقایسه با بقیه بازارها و مغازه‌ها و همچنین تنوع جنس زیاد در بین مردم تهران محبوب است. این بازار جزو بزرگ‌ترین و مهم‌ترین بازار کشور است که به آن قلب اقتصادی ایران نیز می‌گویند.

عتیقه فروشی در بازار بزرگ تهران

برای شما که علاقه‌مند به خرید اشیا عتیقه هستید، تعداد زیادی از عتیقه فروشی های تهران را در این بازار می‌توانید پیدا کنید که در ادامه به معرفی چند مورد از آن‌ها می‌پردازیم.

سمساری خوش زبان سمساری خوش زبان با بیش از چند سال سابقه در زمینه خرید کلیه لوازم منزل، لوازم آنتیک و قدیمی، مبلمان و فرش دستباف و ماشینی و… فعالیت دارد. شماره‌های تماس: 02188356953- 02126602764- 09126010232
سمساری تهرانی انواع یخچال، کریستال‌های قدیمی، تابلو فرش و… را در سمساری تهرانی می‌توانید بخرید. شماره‌های تماس: 09368784857-09126484131
سمساری حق گو این سمساری بهترین خریدار وسایل منزل شما بدون تعطیلی در کلیه نقاط تهران خواهد بود. خریدار انواع یخچال فریزر، انواع کولرهای آبی گازی و اسپیلت، اجاق گاز، لوازم و ظروف خرده‌ریز لوازم انباری، کتاب‌های قدیمی آنتیک و… است.

شماره‌های تماس: ۰۲۱۴۶۰۴۵۴۶ –  ۰۲۱۷۷۶۴۳۶۴۸ – ۰۲۱۸۸۰۲۳۲۸۱- ۰۲۱۲۶۱۵۳۱۳۶- ۰۹۱۲۲۸۰۸۵۷۹

آدرس: تهران – کوهستان چهارم

سمساری منصف سمساری منصف  جزو یکی از سمساری‌های سرشناس تهران بوده که وسایلی مانند لوازم منزل، لوازم آشپزخانه ظروف کریستال و چینی و سایر لوازم آشپزخانه همچون یخچال، مایکروفر ماشین لباسشویی و خرده زیر انباری با قیمت مناسب را از شما خریداری می‌نماید.

شماره‌های تماس: 02188967998-02126602363-09121267423

سمساری میرزایی سمساری میرزایی یک فروشگاه لوازم خانگی است که مانند دیگر سمساری‌ها در حوزه خرید و فروش انواع وسایل منزل شامل فرش، آنتیک، لوستر، تلویزیون، اجاق گاز، مبل و غیره را انجام می‌دهد.

شماره‌های تلفن این فروشگاه: 02122021686-0217767539-09127621191

آدرس: تهران، خیابان شریعتی

“در مورد قیمت سینک روکار اخوان بیشتر بخوانید”

 

عتیقه فروشی شرق تهران

یکی از مناطق بزرگ و پرجمعیت شهر تهران، شرق آن ست که دارای چند منطقه، ناحیه و محله مختلف می‌شود. شرق تهران دارای بسیاری از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی، تفریحی و طبیعی است و تعدادی از سمساری‌ها و عتیقه فروشی های تهران در آن منطقه واقع شده‌اند.

عتیقه فروشی شرق تهران

سمساری آبرود سمساری آبرود یکی از سمساری‌های قابل اعتماد در شرق تهران است که انواع اجناس آنتیک و وسایل دسته دوم را به شما می‌فروشد.

شماره تماس: 021۷۷۷۹۶۵۲۵

آدرس: تهرانپارس، نبش الله اکبر در خیابان وفادار شرقی

سمساری حمید سمساری حمید جزو سمساری‌های منصف و با قیمت خوب و مناسب در شرق تهران است.

شماره تماس: 021۷۷۱۴۵۶۰۵

آدرس: تهرانپارس، بلوار پروین خیابان ۲۱۲ شرقی بین ۱۳۵ و ۱۳۷

سمساری دوستان سمساری دوستان انواع اجناس باکیفیت و مرغوب آنتیک و دست دوم را خرید و فروش می‌کند.

شماره تماس: 021۷۷۳۴۰۳۴۰

آدرس: تهرانپارس، فلکه رهبر، خیابان رجائی، کوی قدس

سمساری زارعی سمساری زارعی از تنوع جنس آنتیک و قدیمی و همچنین دست دوم زیادی برخوردار است.

شماره تماس: ۰۲۱۷۷۹۰۳۶۵۸

آدرس: تهران، منطقه ۸، محله نارمک، دماوند، نرسیده به چهارراه آیت، خیابان گل‌دار، نبش خیابان ۶ فرعی، پلاک ۵۴

خرید و فروش اشیا عتیقه در پارکینگ پروانه

پارکینگ پروانه نام یک سایت است که مزایده‌های مربوط به اشیا عتیقه را برگزار می‌کند و مرجع فوق‌العاده‌ای برای افراد علاقه‌مند به خرید و فروش عتیقه است. این سایت امکان تجربه شرکت در مزایده‌های مختلف را برای شما فراهم می‌کند. از شما دعوت می‌کنیم از پارکینگ پروانه بازدید کرده و در مزایده و مناقصه‌های آن شرکت کنید.

 

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی عتیقه فروشی های تهران و برخی نکات دیگر پرداختیم. خرید و فروش عتیقه بدون تجربه امکان‌پذیر نیست. باید در صورت لزوم از یک کارشناس و متخصص در زمینه عتیقه مشاوره بگیرید.

امکان خرید و فروش هم حضوری هم آنلاین برای اشیا عتیقه وجود دارد؛ اما پیشنهاد ما این است که در صورت خرید آنلاین حتماً از اصل بودن محصول مطمئن شوید.

 

سؤالات متداول

  1. آیا خرید و فروش عتیقه قانونی است؟

بله با کسب اجازه از دولت قانونی است.

  1. معامله چه نوع عتیقه‌هایی جرم محسوب می‌شود؟

عتیقه‌هایی که جزو میراث ملی محسوب شوند.

  1. قدمت اشیا عتیقه چگونه مشخص می‌شوند؟

با استفاده از چند روش مانند کربن 14، دندرو کرونولوژی، آرکائو مگنتیک و…

 

سایر مقالات:

معرفی 7 مورد از موزه های پر بازدید دنیا – سفری به تاریخ کشورهای مختلف
نحوه ساخت ظروف چینی قدیمی به 3روش جالب و ساده!
ساخت سنگ آنتیک – 5 نوع سنگ آنتیک پرطرفدار!

 

 

دسته بندی محصولات:

وسایل کاربردی آنتیک دکوراتیو و تزئینی آنتیک
لوازم شخصی آنتیک لوازم صوتی و تصویری آنتیک
ابزارآلات قدیمی کلکسیونی و یادبود آنتیک

 

من متخصص سئو و دیجیتال مارکتینگ هستم و بیش از 5 سال سابقه کاری تخصصی دارم، اینجا بهترین مقالات را در مورد آنتیک و عتیقه در اختیار شما قرار میدیم و هدف ما بهینه سازی سایت و ایجاد یک منبع قدرتمند برای جذب ترافیک هدفمند است.

دیدگاهتان را بنویسید