پارکینگ پروانه 〉  اولین بازار تخصصی مزایده آنلاین اجناس آنتیک و عتیقه

صفحه اصلی > مزایده : سایت های برگزاری مزایده خارجی- 10 سایت برتر و پربازدید!

سایت های برگزاری مزایده خارجی- 10 سایت برتر و پربازدید!

سایت های برگزاری مزایده خارجی

سایت های برگزاری مزایده خارجی

امروزه با توجه به گسترش روز افزون استفاده از اینترنت، سایت های برگزاری مزایده خارجی و ایرانی در حال رقابت با یکدیگر هستند. بدون تردید پیشرفت‌های بشر در زمینه فناوری‌های نوین مانند هوش مصنوعی، مسیر رقابت را برای صاحبان انواع فروشگاه آنتیک آنلاین هموار‌تر کرده است.

مطمئناً وجود دو فاکتور فروشندگان حرفه‌ای و ارائه محصولات اصل در این سایت‌ها، تأثیر بسیاری بر میزان فروش و همچنین اعتبار آن‌ها بر عهده دارد. طی این مقاله به معرفی برخی از معتبر‌ترین سایت های برگزاری مزایده خارجی پرداخته شده است. در صورت علاقه‌مندی به آشنایی بیشتر با این سایت‌ها، با ما همراه باشید.

سایت های برگزاری مزایده خارجی

معتبر‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی مزایده اجناس

بدون تردید آشنایی با سایت های برگزاری مزایده خارجی معتبر، در مسیر تبدیل شما به یک کلکسیون دار حرفه‌ای کمک‌کننده خواهند بود. زیرا شما با ورود به این سایت‌ها و با استفاده از نظر فروشندگان حرفه‌ای می‌توانید خیلی راحت‌تر اجناس قدیمی مانند سکه را خریداری کنید.

سایت  eBay

یکی از معروف‌ترین سایت های برگزاری مزایده خارجی، فروشگاه اینترنتی eBay است. این سایت بین ایرانیان طرفداران بسیاری داشته و دلیل این میزان محبوبیت را باید در ویژگی‌های مانند تنوع محصولات جستجو کرد. در جدول زیر به بیان دیگر ویژگی‌های سایت eBay پرداخته شده است.

هدف از تشکیل سایت خرید و فروش بین کاربران
قیمت کالا‌ها به دلیل خرید تکی محصولات، بیشتر از حد معمول
هزینه ارسال محصول رایگان، فوری، استاندارد
زمان تحویل کالا کوتاه‌تر از حد معمول
پشتیبانی سایت بیشتر برای کاربران شخصی

سایت های برگزاری مزایده خارجی

فروشگاه حراجی  Pickles Aucyions

در صورتی که به دنبال یک سایت برای خرید حراج تخصصی وسایل نقلیه هستید، انتخاب سایت استرالیایی Pickles Aucyions  به شما پیشنهاد می‌شود. مدیران این سایت یک بستر بسیار مناسب و باکیفیت را برای فروش وسایل نقلیه فراهم کرده‌اند؛ بنابراین شما و دیگر مشتریان با خیال راحت می‌توانید کالای مورد نظر خود را خریداری کنید.

سایت  Maxx

یکی از معتبر‌ترین سایت های برگزاری مزایده خارجی، حراجی آنلاین Maxx است. فروشندگان این سایت تقریباً به بیش از ۱۰۰۰۰ هزار کاربرد فعال، خدمات ارائه می‌دهند. بدون شک مهم‌ترین ویژگی این فروشگاه آنلاین، تعهدی است که نسبت به تبلیغ دائمی کالا‌های فروش به واسطه کانال‌های تبلیغاتی بسیار دارد.

به عبارت دیگر مشتریان کالا‌های آنتیک و قدیمی خیلی راحت از وجود محصولات متنوع قابل فروش، اطلاع پیدا می‌کنند؛ بنابراین در صورت علاقه به یک کالای خاص می‌توانید به سایت Maxx سری بزنید تا کالای مورد نظر خود را خریداری کنید.

کالا‌های آنتیک و قدیمی

سایت حراجی  Listia

فروشگاه اینترنتی Listia از جذاب‌ترین سایت های برگزاری مزایده خارجی است که در آن فروشنده می‌تواند به واسطه اعتبار به دست آمده از فروش کالا‌های خود، برای فروش محصولات دیگر استفاده کند.

سایت  Bonanza

سال ۲۰۱۶ سایت Bonanza با بیش از ۱۲۰۰۰ هزار فروشنده کار خود را به عنوان یکی از معتبر‌ترین سایت های برگزاری مزایده خارجی شروع کرد. یک نکته بسیار جالب در رابطه با این سایت این است که شما به عنوان فروشنده محصولات قدیمی، خیلی راحت می‌توانید غرفه خود را راه‌اندازی کنید.

اما تا قبل از دریافت حداقل ۱۰ بازخورد مثبت، امکان دریافت مبلغ یا گزینه پرداخت در غرفه فروش خود ندارید.

سایت  eCrater

در صورتی که شما نقش فروشنده کالا‌ها را در فروشگاه اینترنتی eCrater به عهده داشته باشید، متوجه می‌شوید که نیاز به پرداخت هیچ هزینه ماهانه یا تأیید فروشنده ندارید؛ بنابراین با راه‌اندازی غرفه فروش در آن به سادگی و دریافت گزینه پرداخت می‌توانید کالا‌های مورد نظر را در آن به فروش برسانید.

سایت های برگزاری مزایده خارجی

سایت SaleRoom

خریداران کالا‌های عتیقه با حضور در SaleRoom  می‌توانند در مزایده‌های آنلاین شرکت کرده و در بین حراج‌های مختلف این سایت، کالای مورد نظر خود را با بهترین قیمت خریداری کنند. بسیاری از خریداران این سایت را به عنوان یکی از جذاب‌ترین سایت های برگزاری مزایده خارجی آنلاین معرفی می‌کنند.

سایت  Hip

اگر علاقه‌مند به تهیه کلکسیونی از تمبر، کارت‌پستال و کتاب‌های طنز هستید، حتماً به سایت Hip سری بزنید. در این سایت فروشنده کالا‌های قابل فروش خود را لیست کرده و سپس شما به عنوان خریدار از بین آن کالا‌ها، بهترین را انتخاب می‌کنید.

در نظر بسیاری از افراد فعال در مزایده، سایت  Hip را از قوی‌ترین سایت های برگزاری مزایده خارجی معرفی می‌کنند.

سایت حراجی  ioffer

دفتر اصلی سایت ioffer در سانفرانسیسکو آمریکا بوده و مدیران این مجموعه توانسته‌اند میلیون‌ها فروشنده و خریدار را در همه دنیا به هم متصل کنند؛ بنابراین فروشندگان خیلی راحت می‌توانند اقلام مورد نظر خود برای فروش را در دسته‌های مختلف لیست کنند. از ویژگی‌های مهم این سایت انجام پرداخت ایمن مبالغ به واسطه PayPal اشاره کرد.

سایت های برگزاری مزایده خارجی

فروشگاه  AuctionZip

از پرفروش‌ترین و معتبر‌ترین سایت های برگزاری مزایده خارجی، فروشگاه AuctionZip است که تقریباً بیش از ۲۵۰۰ فروشنده باسابقه و حدود ۲ میلیون پیشنهاد دهنده حراج ماهانه در آن فعال هستند. فروشندگان یک حساب تجاری الکترونیک را برای حراج دهندگان رایگان ایجاد می‌کنند.

سپس تمام کالا‌های با قیمت ۱۰ دلار را لیست کرده و به همراه نحوه اجرای حراج اینترنتی آن کالا‌ها، به ۲ میلیون پیشنهاد دهنده خود ارسال می‌کنند تا آن‌ها در رابطه با کالا‌های فروش و چگونگی حراج، اطلاعات لازم را داشته باشند.

پارکینگ پروانه؛ بهترین سایت برای مزایده عتیقه‌جات

در صورتی که شما مانند بسیاری دیگر علاقه‌مند به خرید وسایل عتیقه و آنتیک هستید، پیشنهاد ما به شما پارکینگ پروانه خواهد بود. بدون تردید با حضور در پارکینگ پروانه متوجه می‌شوید که وسائل آنتیک از هر خواستگاه و قدمتی در آن وجود دارد.

مدیران مجموعه برای فروش محصولات خود، مزایده‌های آنلاین متعددی برگزار می‌کنند؛ بنابراین شما با حضور در مزایده پارکینگ پروانه می‌توانید کالای مورد نظر خود را با بهترین قیمت خریداری کنید.

مزایده پارکینگ پروانه

سخن پایانی

امروزه تعداد سایت های برگزاری مزایده خارجی بسیار بوده و شما بر اساس شناختی که از این سایت‌های دارید می‌توانید کالای مورد نظر خود را خریداری کنید. هر کدام از این سایت‌ها سال‌ها در عرصه برگزاری مزایده فعالیت می‌کنند.

بنابراین فروشندگان و حراج دهندگان به واسطه سال‌ها فعالیت آن‌ها و همچنین اعتباری که به واسطه برگزاری مزایده درست اجناس به دست آورده‌اند، با اطمینان به آن‌ها مراجعه می‌کنند. به طور مثال در زمان برگزاری مزایده سکه‌های قدیمی، خریدار در اصل بودن این سکه‌ها تردید نمی‌کند.

سؤالات متداول

  1. مهم‌ترین ویژگی سایت ioffer چیست؟

پرداخت ایمن مبلغ کالای خریداری شده به‌واسطه PayPal

  1. امکان فعال کردن گزینه پرداخت در سایت Bonanza چگونه است؟

پس از دریافت حداقل ۱۰ بازخورد مثبت می‌توانید گزینه پرداخت را فعال کنید.

  1. زمینه اصلی سایت Hip در چه موردی است؟

فروش تمبر، کارت‌پستال و کتاب‌های طنز

 

سایر مقالات:

پلتفرم های فروش اجناس آنتیک- 6 پلتفرم برتر و پرطرفدار!
روش های راحت و کاربردی -بازسازی ظروف چدن قدیمی با 2 روش متداول
معرفی 16 مورد از معروف‌ ترین ساختمان ها و مکان های تاریخی در ایران

 

 

دسته بندی محصولات:

وسایل کاربردی آنتیک دکوراتیو و تزئینی آنتیک
لوازم شخصی آنتیک لوازم صوتی و تصویری آنتیک
ابزارآلات قدیمی کلکسیونی و یادبود آنتیک

 

من متخصص سئو و دیجیتال مارکتینگ هستم و بیش از 5 سال سابقه کاری تخصصی دارم، اینجا بهترین مقالات را در مورد آنتیک و عتیقه در اختیار شما قرار میدیم و هدف ما بهینه سازی سایت و ایجاد یک منبع قدرتمند برای جذب ترافیک هدفمند است.

دیدگاه کاربران (3 دیدگاه)

  1. مقاله عالی بود! سپاس فراوان بابت معرفی بهترین سایت‌ها، امیدوارم همیشه موفق باشید و ما هم از شما حمایت کنیم.
    سایت ما هم در زمینه فروشگاهی می باشد ممنونم میشم حمایتمون کنید

  2. سلام دوتا گلدون داریم، تو هرکدوم حدود ۱۰ تا شبدر ۴ برگ دراومده. میگن نماد شانس هست. خواستم شانسم امتحان کنم و ازطریق این سایتا بفروشم. راهنماییم کنین لطفا

دیدگاهتان را بنویسید